Minä

tiistai 29. maaliskuuta 2011

Uudet farkut = HYVÄ PEBA =D

Oletteko huomanneet, että kun ostatte farkut, ne ovat hyvät, tiukat ja peppu näyttää piukealta, ja useissa tapauksissa siis on, vaikka minulla ei siis ole =D Tarkoitan vain, että itselläni useasti farkut ovat ensiksi tosi hyvät, ja juurikin korostavat pebaa, mutta kaksi viikkoa, ja farkut roikkuvat takapuolestani, aivan kun minulla olisi kauniisti sanottuna paskat housussa.




Hyvä farkku pitää muotonsa, mutta faktahan on se, että 2:n viikon jälkeen farkut ovat löystyneet sen verran kun ne tulevat löystymään. Sen takia onkin erittäin tärkeätä, että kun ostaa farkut niin ostaa sellaiset, jotka saa vedettyä päälle, ei mukavia, vaan kireimmät mahdolliset. Tietty jos farkut menee päälle, ja se on jo kivuliasta, niin ota ihmeessä yksi isompi.



Minulla on yhdet farkut pysyneet koko aika oikean kokoisena, tai itse asiassa kahdet. Onlyn Venus merkkiset farkut, sekä Zarasta mustat farkut. Ne olivat tiukat aluksi, mutta nyt ne ovat vain mukavat, mutta tiukat edelleen.




Että sellaista... Yksi peppu näistä on minun, mutta enpäs kerro mikä =) Muahahahhahhahah... Mutta panostakaa tosissaan farkkujen ostoon, ettei käy kuten minulla kerran, ostin farkut, ja kahden viikon päästä farkut tippuivat päältäni, kirjaimellisesti. Ottakaa kirein, mikä ei satuta!!! Jeps.. Ja mukavaa illan jatkoa =)

Ps. Ja oikeasti pahoittelut blogin ulkoasusta ku kuvat on erikokoisia, teksti miten sattuu, mut mulla on ainakin nää asetukset jollai tavalla ihan viturallaan, toivottavasti muilla sentään on kunnossa.

Mutta hyvää illanjatkoa, ja palataan tänään taikka huomenna!!!! Muiskis

2 kommenttia:

  1. Kannattaakin katsoa paljonko farkuissa on stretchiä (kirjotetaankohan noin) ja pestessä ei kannata käyttää huuhteluainetta, se löystyttää farkkujen kangasta ja ne alkaa roikkumaan.

    :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä juurikin näin... Silloin ku vaatemyyjänä olin, niin tuli opeteltua... Mutta en kyllä koskaa muutenkaan käyttänyt huuhteluainetta.. =D En selkeesti vaan osannut ennen ostaa oikein farkkuja O_O

    VastaaPoista