Minä

tiistai 22. maaliskuuta 2011

The Big Day, The best laughs for a while, Sun & Days Outfit/Päivänasu =D

Noh nii työhaastikseen meno olikin sitten vähän haastavampaa hommaa =)


 Tämän näköisellä naamalla yritettiin saada siis töitä =P

Fiilikset olivat korkealla, vaikkakin kun astuin ulos huomasin, että aurinkoni oli kadonnut taivaalta ja tilalle oli tullut harmaata ja ankeaa, mutta se ei fiilistäni pilannut =)


 Where is my sun???



Sitten muiskis teille kaikille ihanuuksille, jotka jaksatte lukea  blogiani, ja kaikille muillekkin =)

Ensinnäkin istuin bussissa, tekstasin Tiialle, pohdin Mikon ja minun kränää, ja HUPSISTA KEIKKAA, kun huomaan körötteleväni jo Mannerheimin tiellä, vaikka tarkoitus oli tosissaan jäädä Piskun Satsin kohdalla. =D Tämä on niin tyypillistä minua. Keskityn kaikkeen epäolennaiseen, silloin kun EI pitäisi keskittyä. Noh hätä ei ollut tämän näköinen sillä menin sillä loppuun saakka sitten ja vaihdoin perilla bussia, mikä oli juuri kun on kiire niin 10min myöhässä, prkl!!!! No ehdinpä silti BUJAA!!!!

Itse haastis... Mä en tiiä, mulla on itselläni aika vahva olo etten saa sitä paikkaa, koska jos oon ollu joskus haastiksis ne kestää aika kauan mul, mut nyt kesti vaan 20min. Se esitti kysymykset vastasin.. Kysy onko mulla kysyttävää, eipä siinä  ollu oikee muuta kysyttävää ku milloin voin aloittaa =D Muahahahhahah. Noh will see, will see, ei nyt heti manata =)

Olimme saaneet kränää unohdettua, niin kuin tyhmät ihmiset tekee, eivät puhu, haluavat unohtaa. Kuitenkin, ajattelin mennä Mikolla käymään sitten, noh siinäpä se ensimmäinen virhe tulikin mainittua, minä AJATTELIN. Ei se ei vaan tunnu sopivan minulle. Aina kun ajattelen, aina tuppaa paskaakin tapahtua. Pöh, se siitä valituksesta.

Sitten menin hakemaan Alexia, ja yhtä äkkiä kuin Salama kirkkaalta taivaalta alkoi aurinko paistamaan. Se lämmitti minua, aloin hymyilemään. Koitin ottaa jotain kuvia pilvistä, ja koitin miettiä miltä ne näyttävät. Kertokaa jos teillä on jotain ehdotuksia =D Eli tässä pilvet tulevat...



Sellasta.. Noh Alex intoutui taas käskyttämään mistä otetaan kuvia, otimme kaikesta, mutta julkaisen nyt vaan yhteis kuvamme.


  LAPSEN SUUSTA:

Alexilla oli eilen jotku aika kulahtaneet housut, ALexin mennessä vessaan, sanoin Sannalle, että ihme spurgu housut Alexilla päällä. Yhtä äkkiä vessasta kuuluu suuri huuto: ÄITI ÄLÄ HAUKU MUA MURSUKSI!!!! Muahahahhahahah... Siis aivan törkee naurukuolema tuli!!!!!

Päivänasu =/ Not so nice



No juu, muuten ollukki tässä, tehny koti hommia, kohta Alexin mennessä nukkumaan alan tiskailemaan yms. Palataan tänään, viimeistään huomenna. Varmuuden vuoksi: HAUSKAA ILLAN JATKOA JA KAUNIITA UNIA OMAN KULLAN KUVIA <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti