Minä

maanantai 21. maaliskuuta 2011

55min täyttä HELVETTIÄ

Eilen minun piti vieä palata ja kirjoittaa jotain, mutta kun viimein pääsin Mikolle, laitoin astiat vaihdoin kissan hiekan ja olin muutenkin aivan puhki. Joten jätin sen tälle päivälle. Eilen tosissaan lähdin vaarille käymään. En ole ollu siellä nyt liian pitkään aikaan joten oli enemmän kuin mukavaa nähdä vaari. Yleensä vaarille mentäessä menen sellasta metsätietä pitkin, siellä intouduinkin ottamaan muutamat kuvat.




Oli kyl aika mageen näköstä.

Tiia soitteli minulle pariin otteeseen, ja kysyi että mentäiskö spinning tunnille, kun kerta minä olen salille menossa ja tunti alkaisi klo 17. Hetken valitettuani ja mussutettuani, suostuin.

Ja nyt kerron vähän Tiiasta. Tiia on ihana ja iloinen. Kun Tiia hymyilee hänen silmänsä muuttuvat muumi silmiksi =) Hän zemppaa minua minä häntä. Hän ei koskaan oikeastaan laita minua alas, hän kertoo vain rehellisen mielipiteensä. Ja minulla on tunne, että hänelle minun kesäkuntoon pääsemis projekti on erittäin tärkeä. =D  

Minä ja spinning, emme koskaan ole tulleeet toimeen. Ensinnäkin siinä käytetään pyörää, ja pyörissä on kovat penkit, mun pylly luihin sattuu. Ja olen aina tiedostanut kyllä, että mun kunto ei riitä. Noh suostuin nyt kuitenkin Tiian iloksi. 


Mitä voin sanoa tästä. Se oli silkkaa helvettiä. Ensimmäisten 5. minuutin jälkeen olin jo hengästynyt. Puolen tunnin jälkeen olin niin hikinen, että hikeä tippui jatkuvalla syötöllä silmiini. Eli kaiken lisäksi jouduin polkemaan puoli sokeana. Heti kun olin istunut satulaan tiesin, että tunnista tulisi tuskainen, pyörän satula oli ÄLYTTÖMÄN KOVA, jouduin monesti uudelleen asetella pyllyni juurikin tästä syystä, koska se oli niin kova, ainut mikä voisi minut pelastaa silloin oli läskini, siis käytin niitä hyväkseni. Pyrin istumaan aina muhkeimman kohan kohassa. Tajusiko kukaan =D Sitten niissä pyörissä oli jotkut helvetin pelottavat lenksut jonne jalka piti tunkea. Ne näytti just sellaisilta kun sinne tunkee jalan ja polkee täysiä, niin seuraava vaihe on ku sääriluu sojottaa ulos jalasta kohti silmämunaani.  Tiia sanoi että minun on käytettävä niitä, noh kesken tuntia pelokkaana laitoin ne jalkaani. Puolessa välissä tuntia jouduin ottamaan ne pois koska ne sattuivat liikaa minun jalkaani. Pieni prinsessa syndrooma =D Hahahahhahahaaahah. No tyytyväisin mielin ku tunti loppui raahauduimme pukukopeille. Aivan kuoleman väsyneenä, läähättäen valitin jotain, kun RAKAS TIIA päättää kertoa, että tunti ei ollut mikään normaali spinning tunti. Hän oli vain huijannut jotta sai minut mukaansa. Normaali spinning tunti kesti kuulemma 45min ja tämä kesti 55min, tässä oli intervallia ja kaikkea. Sitten Tiia tokaisi: "Saat olla ylpeä itsestäsi =)  Hihihihihi... No sittenhän mä olin =D

2 kommenttia:

  1. Rupesin nauramaan tossa lopussa, kun kaverisi oli kieroillut sut pidemmälle tunnille. Ainakin tuli kuntoiltua, kateeksi ei kyllä käy :D

    VastaaPoista
  2. No älä viitti, olisit kuullu mun kiroamiset siellä pukkarissa, olin niin järkyttynyt, että kävelin sellasilla sinisillä muovi suojilla ulos, ja ulkona tajusin sen.. No mut jos Tiia huijaa useamminkin mua, niin kyllä se kesä kroppa saadaan vielä aikaiseksi =D

    VastaaPoista