Minä

tiistai 8. maaliskuuta 2011

Naistenpäivä ja naisten touhut menivät päin hanuria, seivaus Laskiais tiistai ja laskiais pulla =D

Saan harvoin kunnon siivous inspiksiä, sellaisia, että pesisin kaikki pyykit, imuroisin ja pesisin lattiat, tasot pölyjen pyyhintä yms. Tänään joka tapauksessa minä sain tämän ihanan kaivatun insipiraation ja sen pilasi typerääkin typerämpi pesukone, joka ei suostunut toimimaan >=/ Oikeasti ärsyttää niin paljon!!! Ainut minkä sain siivottua oikeasti on keittiö. Nyt olen siirtynyt olkkariin mutta upea fiilikseeni lähti pois, koska kaikki pyykit ovat koneessa ja puolet odottamassa pesua, mutta se TYHMÄ kone EI TOIMI!!!! Sain jopa Mikolta hyviä vinksuja, mutta ei se idiootti kone siltikää suostunut toimimaan.  Onneksi kaapista löytyi laskiaispullia, sai vähän lohdutusta =D




Hei mulla oli tovin se Fashion kirppis tossa, mutta nyt  päätin, että helpompaa varmaan laittaa tohon joku magea kuva, jota klikkaamalla pääsee huuto.netin sivuille, katsomaan mitä minulla on siellä myynnissä. Nyt siellä ei tosissaan ole kuin se hajuvesi, mutta tämän illan prokkiksena siivouksen jälkeen on sitten laittaa lisää kohteita sinne, kosmetiikasta vaatteisiin ja kenkiin. Eli illemmalla jos kiinostaa käykää zekkaamassa, nyt tää neiti lähtee polttaa hermo sauhut ja vetäsee kahvit jotta jaksaa. Toivottavasti muilla on laskiais tiistai, ja naisten päivä mennyt vähän paremmin, ja onnekkaimmat teistä ovat saaneet ehkä jotain pieniä söpöjä lahjoja, ruusuja tai jotai muuta ihanaa <3 Hyvää naistenpäivää ja anteeks tää avautuminen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti