Minä

perjantai 25. maaliskuuta 2011

Kiinalaisessa syömässä, kirppistelyä&löydöt ja upeat RUSKETUS RAIDAT =D

Heippa vaan kaikelle kansalle.Tänään aamulla tosissaan heitin Alberton tarhaan, tässä kuva komeasta pikku miehestä =)


Sen jälkeen kiikutin avaimet Migulille, kävin pankissa, pakkailin uintia varten, siivoilin ja sitten lähdin tyydyttämään nälkääni kiinalaiseen Sannan ja Annikan kanssa =)




Tsiisus et mul on iso leuka =)

Tämän jälkeen ajattelimme sulatella ruokaa pienellä kävelyllä kirppikselle, sekä kattoo jos sieltä jotai kivaa löytyis. Ja arvatkaa, siis ehkä maailman parhaimmat löydöt =) Oon etsiny ihan perus farkku minaria jo iäisyyden, löysin, ja se maksoi vaan 3e. Ei siinä vielä kaikki, kaikki siitä pöydästä oli 50% alessa, eli hame maksoi 1,50e.



Oikeasti sellainen juttu mitä tarvitsen, on sali/juoksu/spinning kengät. Salille mulla on noi yhdet, et nää menee sit lenkkeilyy varten tai sitten spinninkii=) Mut oikeasti tosi hyvät, hienot ja HALVAT, vain 5e. BUJAAA BABET, mä oon niin mestari löytäjä...

Siitä sitten uimaan, missä Alex näytti hienot taitonsa, ja sit vesijuoksemaan =)  Sitten oli solariumin aika, ja mul on niin hienot rusketus raidat =D JEEE. En viitti näyttää ku ne on hyvin alhaalla =) Hihihihi..Oltii siinä kahviossa, ja se kahvila tyyppi antoi mulle kahvin, patongin, pullan ja tripin vain 5e, eli SUPER ALEN. Mut se sama tyyppi oli kuulemma tullut solariumin ovelle kattoo, että tarttenko siellä apua =D HAHAHHAHAH, vai halusiko kenties nähdä vähän paljasta pintaa??? Tänää vähä otetaa hermoille rauhoitusta, eli muutamat ihanaiset.

MAHTAVAAKIN MAHTAVEMPAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE, JA PITÄKÄÄ ITSESTÄNNE HUOLI, RAKASTAKAA TÄYSILLÄ JA OLKAA OMIA ITSEJÄNNE.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti