Minä

tiistai 29. maaliskuuta 2011

Yksi PÄIVÄ jolloin kaikki olisi HYVIN=Ei todellista

Elämä kulkee painollaan. Elämä hymyilee monella saralla, olen saanut asiat kuntoon kiitettävällä tavalla, ja se on piristänyt minua kummasti. Eilen tietty tuo yksi asia minua hiukan VI**TTI, mutta en jaksa murhetia sitä. Koska kaikki muu, on niin hyvin, vai onko???

Tuntuu, että joka kerta kun minun elämäni menee hyvin muissa asioissa, niin rakkaus asiat alkavat kusemaan oikein huolella. Mikko ja minä olemme tosissaan vedelleet tässä onoffia jo pidemmän aikaan, ja nyt tilanteemme on aika lailla off. Eilen silti tappelimme puhelimessa, sekä lopulta rauhoituttuamme, puhuimme.Siinä selvisikin, että se mikä johti tähän off tilanteeseen on ollut väärinkäsitys. Mikko oli käsittänyt pyyntöni väärin, ja minä kun olen aikamoinen jääräpää, en ole edes suostunut olemaan vastaanottavainen, vaikkakin tässä ollan tapeltu sen jälkeen kaikesta muustakin turhasta sillä kummatkin ovat olleet niin turhautuneita. Harmittaa tietty, että hyvänputken jälkeen kaikki päättyi näin, ja sekin vain sen erehdyksen takia, mutta mitäpäs teet. Olen aina sanonut, että minä olen helvetin vaikea ihminen käsitellä. Muutenkin olen luonteeltani hiukka eloisa, ja erilainen, joten ihmiset joko rakastavat minua tai sitten inhoavat.

No elämä tosissaan jatkaa kulkuaan, elän päivästä toiseen kuten ennen. Treenaan, leikin Alexin kanssa, kuolaan vaatteita, joista haluaisin kirjoittaakin, mutta joku on syönyt energiani. En ole kuvannut, olen hiukka väsyneempi. Luulen että tuo eilinen kuulustelu sekä Mikon ja minun tilanteeni, on verottanut minulta todella paljon energiaa. Mutta lisää D-vitamiinia ja positiivisia asioita niin kyllä tämä vielä tästä.

Miksi kirjoitin tästä??? Minun mielestä on niin outoa, että aina tuntuu siltä, että kun muut asiat menee hyvin, niin joku asia tökkii ja pahasti tai sitten esimerkiksi yksi asia menee huonosti, ja sitten kaatuukin koko muu elämä päälle. Tuntuu välillä että ei ole hetkeäkään tasaista ja hyvää, vaan aina jokin viturallaan??? Vai mitäs mieltä olette???



Ps. Mun blogi asetukset on edelleen vituilaan en saa mitää keskitettyä tai suurennettua.. Ehkä se siitä korjaantuu joku päivä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti