Minä

maanantai 14. maaliskuuta 2011

Yesterday:Poppareita ja sinkkuilua & Today: Movies with my little boy =P

 Eilinen ilta meni tosissaan sinkkuelämää leffan ja poppareiden parissa. Poppareiden syönnin jälkeen tajusin, että olin vetässyt koko pussin hetkessä, suutani kirveli ja kuivasi. Suuni oli aivan suolassa. Siltikään en saanut tarpeekseni, vaan söin jäljelle jääneitä jyviä imeskellen niistä viimeisetkin suolat =D



 Olen pyrkinyt viemään Alexia tarhaan nyt aina 6.30-8.00. Tottakai vahinkoja sattuu ja silloin saatetaan mennä hiukan myöhemmin, mutta tänään olimme tarhalla vähän ennen 7. Kello oli todella vähän, ja olin edelleen väsynyt, sillä nämä lautas silmät O_O olivat tosissaan nukkuneet tasan tarkkaan 0h. Eli olin valvonut koko yön, koska uni ei vain tullut. En tälle päivälle olisi muutenkaan pystynyt ottamaan töitä sillä, minun piti hakea Alex ennen kolmea, että varmasti ehtisimme "elokuvaan".

Kun aamulla sitten olin vienyt Alexin tarhaan, menin Mikolle. Siellä torkuimme hetken, ja vielä toisen, kunnes Mikko nukkuikin pommiin, kuten myös minä. Autoin minkä kerkesin sillä itsellänikin oli kiire elokuvaan. Itse asiassa se ei ollut mikään elokuva vaan pieniä pätkiä tarinoita, Martin tarinoita(Autot elokuvasta). Tovin touhuttuani, lähdin kuin tuulen lailla hakemaan Alexia tarhasta. Silti kun pääsimme lähtemään tarhasta klo oli jo yli 15. Kun ihmeen kaupalla me kuitenkin ehdimme.

Tässä jotai random kuvia, päivän asu jäi ottamatta, varmaan ihan hyvä, olin koko mustissa, näytin lähinnä satanistilta.





Noh, koska minä en ole milläkään älyllä pilattu, menimme tennispalatsiin ihan innoissamme. Klo oli silloi 15.50. Olin tyytyväinen kun kerkesimme. Lippuluukulla sitten selvisikin, että tämä (minä) älynjättiläinen olin muistanut väärin. Se ei ollutkaan tennispalatsi,vaan lasipalatsi jossa tämä Martin tarinatalli esitettäisiin. Hiveellä juoksulla ryntäsimme ulos, ja lähdimme juoksemaan lasipalatsille.

Liput sai ovelta joten emme joutuneet edes odottamaan lippuluukulla. Ovelta annettiin myös äidille ja lapselle omat autot mukaan. Se oli mukava yllätys!!!!Sali oli lähes täynnä aikuisia ja lapsia, emme siis olleet ainoita. 
Tarinat olivat hauskoja, sillä sain jopa itse nauraa =D Tässä vielä Alex ja cool auto =D


Kotiin mennessämme, näin joitain kauniita jutskia, ja päätin nappaa niistä kuvat =D



Että sellaista tänään =D Oikein mahtavaa illan jatkoa!!! Kattoo, jos keksin teille vielä jotai superhauskaa kerrottavaa. MUISTAKAA käydä katsomassa tuolta piirrosta klikkaamalla niitä minun myynnisä olevia juttuja. En edelleenkää ole lisänny sitä toista hajuvettä, mutta se taisi olla joku Amargine, merkkiä en muista, minäpä tarkistan ja lisään sen ja muita sit. HALI HALI..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti