Minä

lauantai 12. maaliskuuta 2011

Yesteday night's BIG suprise, again please

Minä siivoilin eilen kotona ihan innoisani. Olin saanut vasta keittiön siivottua, kun vatsastani kuului ääni: MINULLA ON NÄLKÄ... Hetken mietittyäni, tottelisinko masuani, vai jatkaisinko siivoamista päädyin tottelemaan. No siinä minä syön ihan innoissani jotain herkkuleipää, ja pyörittelen päätäni paskaselle olohuoneelle kun puhelimeni soi. AHAA, sehän on Mikko. Innoissani vastaan puhelimeen, hän kysyy missä olen. No DAAA, missäköhän olen. =D Heheheheh.. Hän tiesi ja minä tiesin kyllä missä olin, sillä minulla on Alex kotona niin ei mihinkää voi lähteäkkään. Joka tapauksessa, kun olin vastannut myöntävästi siihen, että olen kotona hän käski minun heittää hänelle avaimet. Tästä häkeltyneenä, minä jotain naureskelin kun luulin hänen pelleilevän. Hän sanoi sen uudestaan, sitten vasta häkellyin, katsoin uudestaan paskasta ja pommin jäljiltä olevaa olohuonettani: WTF dude, are u serious??!!!! (Mietin pienen pääni sisällä) Iloisena mutta aivan paskana siitä, että hän tulisi sotkuseen kotiini, heitin avaimet, ja siellä alhaallahan hän möllötti pieni pilke silmä kulmassa.

Juttelimme niitä näitä siinä, päivästä ja huomisesta kun ajattelimme pitää Tico Taco illan minun luonani. Joimme kahvia ja muuta mukavaa ;P Hetken istuttuamme Mikko lähti kotiinsa. Mutta oikeasti yllätyksestä 10 pistettä ja papukaija merkki. Minua on vaikea nimittäin yllättää =D

Asiasta kukkaruukkuun, lisään tänään myyntiin uuden hajuveden ja siihen kuuluvan vartalovoiteen, samaa tuoksua.

Tein melko sekopäiset lakkaukset kynsiini, koitin ottaa tällä kertaa vähä paremmat kuvat, millä aineksilla yms teen kynsiä, joten senkin saatte tänään sitten vielä nähdä. Siinä siis odotettavaa, ainakin kaikille kynsi ihmisille =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti