Minä

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Naama=Kehu Kehu=Nolattu ja Ikäloppu fiilis

Lähdimme tosissaan kauppaan päin, puolessa välissä matkaa tajusin, että kauppa on mennyt 18lta kiinni. Noh ei siinä mitään, huomennakin voi käydä. Kävin ostamassa pakolliset tarvikkeet lähi Shelliltä. Matka taittui hyvässä seurassa nopeasti, sekä kivasti pelleillen.

Tietty meidän piti kuvata kaikkia "outoja" juttuja myös matkaltamme.


Lumihankeen oli pystytetty saunavihta =D 


Tolppa jonka päällä on avaruuslimaa =D Hah.. Yeah right!!


Tän valitsin minä, oli vaan jotenkin siistin näköinen =D


Tässä vähän söpöilyä =) Sitten meikäläinen joutuikin muuliksi, DAMN Alex painaa nykyään paljon!!!!


Sitten tapahtuikin tämä otsikkoni nimi. Naama=Kehu, ei tarkoita siis sitä, että olisin saanut kehuja ulkonäöstäni esim. että joku olisi kutsunut minua kauniiksi. EI EI EI EI... Minä kävin ostamassa tupakkaa, ja minulta kysyttiin paperit. Noh ihan innoissani näytin, koska sehän on siis positiivista, että olen melkein 27-vuotias ja minulta kysytään papereita. Ihan vaan kysymys, että miltä tämä kuulostaa muiden korvaan. Näytän paperit, myyjä katsoo ja kirjaimellisesti huudahtaa niin, että kaikki kuulivat ja kääntyivät katsomaan: HERRAN JESTAS, NOH SÄHÄN SE OOT HYVIN SÄILYNY. Mutta kyllä hävetti ihmisten tuijotus, ja se, että en kai minä nyt niin vanha ole. Tai olen, mutta en kai noin vanha, että siitä voi saada jo slaagin????

Pärstä tänään näytti tältä:


Pinkki oli tänään päivän väri niin meikeissä kun vaatteissakin. Sunnuntain vuoksi vaatetuksenikin oli mitä oli. Eli lökä lökä, joka paikassa. Blendin toppi, on todella A-linjainen alaosasta, eli toooooosssiiiii lörtsä. Housut Koola Annan, ja menee ihan hiphoppari housuista, tulee malliltaan mieleen muuten aivan collegehousut.



Tässä mä jotai pelleilen, ku tuntuu aina niin hassulta ottaa itsestään jotai kuvia. Varsinki ku asu on tollanen löllykkä, mut sopii päivään, sillä sunnuntaihan on löllykkä eli lepopäivä. =D

Nyt tää neiti lähtee vetäsee ison kupin kahvia naamaan. Haha. Saa nähä tuleeko uni tänään =D Tullu vedettyä taas tota kahvia enemmän ku laki sallii, ja nyt silmät on ku lautaset O_O

Oikein hauskaa viikonlopun loppua, tänään tais tulla sinkkuelämää elokuva, eli ilta menee sen ja poppareiden parissa =D Nam!!!!  Saatan vielä illalla kirjoittaa eräästä ihanaisesta naisesta joka on myös yksi kauneus ihanteistani Shannyn Sossamon.. AAAAAAHHHHH, so hot!!! Että sellaista, nyt jatketaan mihin jäätiin, eli kahviin =D

Kisses&Hugs <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti