Minä

perjantai 25. maaliskuuta 2011

Vatsalihaksia, solkkua, uintia ja TATUOINTEJA =D

Tänään toistuu eilinen kaava. Uimaan, vesijuoksemaan ja solkkua. Kuulostaapa ihanalta!!!! Kesä kuntoon yritetään päästä keinollamillä hyvänsä. Käyn myös ehkä tänään ostamassa, erään lukijan ehdottaman voimapyörän, niin saan noi vatsalihaksetkin joskus esiin =)


Ei ehkä nyt ihan noin isoja... Tai mistä sitä tietää =D Ku mä voimapyöräilen hullun kiiltosilmissä =D

Tänää luultavasti teen muutamat mansikka margaritat, tai haluaisin testata niiden tekoa ainakin. En tiiä mitä muuta illan tapahtumiin kuuluu...

Mikko ja minä ollaan tässä yritetty selvitä jotenkin, mut eilen sit 3-4 riita päivän jälkeen, Mikko pyysi avaimensa, jotka kiikutin hänelle tänä aamuna kiltisti. Kuukauden aikana on tapahtunut kaikkia aika paskoja juttja jotka ovat tehneet minusta suojaantuvaisemman, herkemmän ja näiden kahden yhdistelmänä tulee se että en jaksa enään yhtään kusetusta, kusetusten päälle. Itse olen jaksanut uskoa koko aika selviämiseen, mutta en tiedä enään, haluan tehdä oikein häntä kohtaan. Tuntuu, että hän rukoilisi eroa omalla tavallaan, ja toisaalta ei haluaisi erota millään, mitä siis silloin voi tehdä =/ ???

Hei en ole koskaan varmaan laittanut kuvaa tatuoinnistani. Eli alaselästä löytyy, ja olisi nyt seuraavassa kk aikomus hankkia toinen.


Ja nyt pitäis ottaa toinen. Ajattelin että ottaisin Alexin koko nimen hepreaksi, tai sitten laittaa ruusu köynnöksen kylkeen jossa lukee Omnia Vincit Amor. Kumpi olis parempi????

Noh mut mä alan siivoo, ja sit pitäis lähtee sinne polskii =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti