Minä

tiistai 15. maaliskuuta 2011

Valkosipulinen KasvisSosekeitto... NAMMMM, kyllä nyt kelpaa =)

Tänään mieleni teki kasvisruokaa, eikä lihaa. Alexille teinkin erikseen makkara keittoa, mutta minua ällötti ajatus, että tunkisin nyt makkaraa suuhuni. =D Hahahhaha, miten minä onnistun saamaan lauseesta kun lauseesta kaksimielisen, tai sitten se kuulostaa vaan minun korvaan siltä =P 

Valkosipulinen KasvisSosekeitto ja sen ainekset


1 suuri bataatti, perunoita oman maun mukaan, minulla pieniä siklejä 6kpl, 2 porkkanaa ja valkosipulia. Tästä tulee n.2-4 annosta ja mittoina n.litra.

Tietenkin on otettava kattila, laitettava vettä, kuorittava vihannekset, heitettävä veteen vihanekset ja maustettava keitosta. Itse lisäsin valkosipulia 3 kynttä keitokseen.



Porisemassa =D

Sitten olikin soseutuksen aika. Soseutus vaiheessa lisäsin vielä yhden raa'an valkosipulin kynnen, nokareen margariinia ja suolaa. Itse en sen kummemmin siis mausteita käyttänyt. 




Eli kaikki te jotka tykkäätte valkosipulista, sekä kasvis ruoasta, SUOSITTELEN, oli nimittäin parempaa kuin muistin =) Että maiskis ja Bon apetit!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti