Minä

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Eilinen meni mönkään tänään uusi yritys...

Aamu alkoi nukkumalla pommiin. Se ei tietenkään riittänyt, vaan sain aivan törkeän pahan huippaus kohtauksen, ja se ei todellakaan ollut normi huippausta. Jouduinkin sen vuoksi makaamaan sohvalla jalat kohti kattoa. Sitten lähdin viemään mini miestä tarhaan.

Tajusin katsoa pesukoneen tilanteenkin tänään, ja sain jopa pyykättyä =) Jei!!! Nyt tässä olen koittanut vähän piristää itseäni meikkaamalla, oli taas niin paha Ugly Duckly Day.

Eilen Mikko ei tosissaan tullut, koska se olisi mennyt niin myöhäiseksi. Eipä se mitään. Kohta puolin lähdenkin sinne kahvittelemaan, ja ottamaan kiinni kuulumisia =) 

Eli palataan illalla. Tässä minä jotain pällistelen kameralle, vaatteet päällä mutta juuri suihkusta tulleena, joten tukka on miten sattuu. En siis ollut suihkussa vaatteet päällä =D Hah. Minä ja minun artikulointi =P Hauskaa päivää kaikille, ja kaiken lisäksi AURINKOISTA sellaista..

Kisses, huomaako että aurinko vaikuttaa mielialaani, EI OLLENKAAN =P



Kauluspaita B.Young

Nyt Miguelin luokse, minulla on hänelle pullaakin =) Hihihihi.. Siis niin ku oikeasti, laskiaispullaa.. =D kuullaan taas...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti