Minä

perjantai 4. maaliskuuta 2011

I Want U, U, U... I'm Going to look Good Good Good, for U, U, U & for Me Too,Too, Too

Siis herranlettas mikä päivä takana. Tiedättekö, kun ihminen on jostain ideastaan erittäin ylpeä??? Noh minä olin tänään. Edelleenkään minulla ei ole oikealle tililleni korttia, koska se on siellä taksissa, mutta minulla on vähä rahaa toisella tililläni. Noh koska minulla ei ole rahaa, en saa ladattua lippua, eli kaikki oli tehtävä kävellen. Noh kuitenkin minähän fiksuna tyttönä tajusin, jo jouduttuani kävelemään, että ei jukolauta, meikäläisellä, ei ehkä ole oikealle tililleni korttia, mutta tälle toiselle on. Hypittyäni hetken ympäri asuntoa ja juhlittuani tätä riemua kiljahduksin, rauhoituin ja tunsin vain suurta ylpeyttä siitä, että minulla taitaa sittenkin olla jonkun näköistä aivotoimintaa.

Noh kello oli sen verran, että oli aika pakata laukku. Pakkasin salikamat, ja huomiselle tarvittavat tavarat, koska silloin luulin, että menen Mikon luokse yöksi. Siitä ylpeänä kuin mikä, kävelin R-kioskille lataamaan matkakorttiani. Noh ladattuani sen, maksoin kyseisellä kortilla, ja sitten kaikki menikin päin persettä. Myyjä otti kortin pois. Sitten aivoissani tapahtui jotain. Ylpeys muuttui ivalliseksi nauruksi, päässä soi vain, HEI IDIOOTTI LOMPAKKOSI HÄVITESSÄ KUOLLETIT KORTIT!!! Ja näin korttini otettiin pois, paniikissa tilanteesta, koska olin menossa ystäväni kanssa salille, päätin vielä pitää toivoa yllä ja kysyin onko matkakortissani yhtään arvoa, olihan siellä, näin pääsin siis salille. =D Mutta kyllä vitutti näin suoraan sanottuna, ainut asia minkä takia en ollut pankkiin mennyt oli juurikin ollut kortti, ja sitten se prkl kortti otetaan pois eikä toimi. Jotenkin silti en ole yhtään yllättynyt että tämä kävi juurikin minulle =D

Matkani jatkui siis Satsiin. Olin varannut aiemmin päivällä itselleni tunnin tosissaan Coreen sekä Balanceen. Ennen kuin alan niistä höpöttämään haluaisin kertoa hiukan Satsista. Olen käyttänyt muutamia eri saleja, ja aina päätynyt takaisin Satsiin. Onhan se hiukka kallis, mutta siellä on tarpeeksi laitteita ja painoja minulle salin puolella, tunnit ovat monipuolisia, löytyy lapsiparkki, ja se mistä pidän eniten, siellä on tosissaan, shamppoot ja hoitoaineet,rasvaa kasvoille vartaloille, lakkaa ja muoto vaahtoa tukalle. Siellä on siis kaikkea. Joka tapauksessa tunnille mennessäni oloni oli hiukka hatara. En ollut syönyt, tärisin aika paljon, sisäisesti heitti päässä sekä vartalossani. Core tunti on sellainen jossa keskitytään ainoastaan keskivartaloon: vatsaan ja selkään. Se kestää puoli tuntia, varmaankin juuri sen takia koska siinä työstetään ainoastaan tätä yhtä tai kahta lihasryhmää. Tämä oli aivan mahtava tunti, vaikka välillä ottikin tiukille, varsinkin lankku osuus... I hate lankku!!!!!!!  Se mikä teki tunnista vielä kivemman oli se,  että sain taktiikastani kehuja, koska olen varsin ujo, ja muutenkin aina pihalla, joten tulin vielä paremmalle tuulelle. Coren jälkeen jäimme samaan huoneeseen hengailemaan ja jäimme odottamaan Balance tunnin alkua. Balance on joogan,pilateksen ja thaizin sekoitus. Tässä harjoitetaan syviä lihaksija,venyttelyä ja kestävyyttä. Tästä tunnista pidän myös kovasti. Tämä tunti kestää siis oikeasti sen tunnin =D Arvatkaa vaan kuuluuko tähänkin se samperin lankku, jep eli mitä siihen voi muuta sanoa kuin AIIIIIIII!!!!!!!!! Oli erittäin antoisat tunnit silti =)

 

Vähä mietitty mitä haluais, vaik ei vielä voi ostaakkaa =)






Salin jälkeen kuitenkin, menin Tiian kanssa kahville. Tiia myös latasi lippuun minulle aikaa, ja minä heitän hänelle ne huomenna takaisin. I <3 my friends!!!! Odottelin, että Mikko pääsee töistä, jotta minun ei tarvitsisi ulkona odottaa. Tiian kanssa on muutenkin mukava olla ja hengata, joten aika kului mukavasti. Valitettavasti ilta ei kuitenkaan päättynyt suunitelmien mukaan. Käyttäydymme vieläkin välillä kuin vanha aviopari =D Joten en siis toisin sanoen mennyt Mikon luokse, mutta meneehän tämä ilta tälläkin tavalla, voisin vaikka siivota ku on ote lipsunut, ja nyt on ilmoitettu taksillekkin, että olen täällä kotona, jos hän vielä tänää saa keikan tännepäin, niin minä saan vihdoin korttini =D Jee!!!!

No mutta ehkä tämä aviopari saa huomiseksi asiat kuntoon niin voi sitten "kahvitella". Tämä on hiukan vaikeaa, koska kummallakin on tunteensa, joten ei tämä koskaan pelkäksi päiväkahvi seuraksi voi tosissaan Mikon kanssa mennä. Mutta vanha ja raihnainen vaimo kuittaa =D

Hyvät yöt kaikille ihanille musseroille!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti