Minä

torstai 24. maaliskuuta 2011

Solkkua(SOLARIUMIA) ja vesijuoksua

Olin auttelemassa ystävääni tosissaan. Aamulla tosissaan postasin jotain pientä, missä toivottelin aurinkoista aamua, ja kuinka ihanaa on kun aurinko paistaa. noh meni 1-2h, eiköhän sitä tuttua paskaa taas alkanut sataa niskaan =/ Eli tästä eteenpäin tokasen vain:"kappas aurinko" En enää todellakaan kertaakaan riemuitse tuosta ihanasta keltaisesta pallosta joka niin ihanasti minua lämmittää, koska joka kerta kun sen teen, niin joka kerta sitä luntakin tulee =/ It's my fault folks... Mun ilo taitaa olla joku kirous =(



Noh kun auttelut oli auteltu, meikäläinen lähti uimahalliin polskimaan Sanna Baben kanssa =) 

Ai niin ja arvatkaa mitä tää vatipää teki heti aluks =D Noh mentii varaa ne solarium ajat siinä, ostin sieltä banaanin, ku en ollut ehtinyt oikein syödä kuin aamupalan. Noh kun palattiin alakertaan maksamaan uimisesta, niin tämä kunnon UUNO-AAPO oli syönyt banaanin, ja heitti sen kuoren sitten "roskiin".  Muahahahahhahah, ROSKIS nyt sattui vaan olemaan PYYKKIKORI =D Ei hitto, et oon niin hölmö!!!!

Noh nii siinä sitten sitä mentiin taas. 50m lämmittely uintia, ja sitten olikin aika ottaa kellukke,mauhahahahahah.. Vai mikä se nyt oli, mihin se nyt meni ja miten se nyt meni.


Sitten alkoikin 40min tehokas vesi juoksu. Tämän jälkeen, juoksimme pika saunaan, siitä kuivaamaan vähän tukkaa ja Sanna eka solariumiin. Miksi Sanna eka, koska minä pelkään vähän solariumia =D Ensimmäinen solarium kertani oli Satsissa kun olin juuri aloittanut siellä. Menin laitteeseen/solkkuun, ja laitoin ne pienet suojat silmilleni, ja HUPS, jossain vaiheessa tiputin yhden suojani, avasin silmäni, luulin että sokeudun, AIVAN TOTAALISESSA PANIIKISSA juoksen ALASTI ulos solariumista, no pikku pikku ringit oli kyllä jalassa, mutta siitä asti olen hiukan ollut pelkuri noiden suhteen. Joka tapauksessa Sanna saapui elossa solariumista, oli minun vuoroni. Olin siellä, kun selkääni ja peppuani alkoi polttaa niin maan PERKULEESTI, noh, mutta en siis palanut, mutta ai ai ai ai.... Kun aika oli loppu solarium laitteeseen oli jäänyt suuri lammikko =D Hahahhahhaahha....Tietty siivosin sen, mutta niin ku WTF!!!!

Siitä hakemaan ihanaa pientä Alexia, kauppaan, ruoan laittoon ja kotiin. Sitten homma kusi taas. Jotkut ne jaksaa vääntää ja olla huonotuulisia päivästä toiseen. WHY???  Se kuluttaa myös toista, jos toinen negistelee päivästä toiseen, ja oikeasti kaiken lisäksi syyttää toista riidasta. Mutta minä olen keksinyt keinot säilyttää positiivisuuteni, ja olen tehnyt sen jo aikoja sitten, ja tämä on ollut paras ratkaisu tähän mennessä =D Hei en oo pitkää aikaa tehnyt mitää postausta vaatteista, pitäiskö yllättää teidät ja itseni vielä uudemman kerran tänään??? WHOOOOTTT!!!! Ehkä ehkä.. Ainakin vois vihdoin ja viimein lisätä ne loput myynti kohteet =)

Noh nii mä meen syömää rahkaa iltapalaksi niin menkää te tekemään jotai kivaa, vaikka halimaan rakasta. Se piristää aina!!! Kantsii uskoo mua, i know...

Hauskaa ja vallatonta illanjatkoa!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti