Minä

keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Päiväni kuvina & Forumin HINATASIRKUS & Hennes&Mauritz

Tämä päivä, suuri päiväni alkoi siis nukkumalla pommiin. AARRRGGGHHH... Kamat niskaan ja menoksi, kipin kapin juoksimme tarhaan. 



 Matkalla maailmalle (tarhaan)... Sun is shining, come summer COME!!!!

Sen jälkeen päätin, että menen moikkaamaan Mikko miestä, taas. Pika visiitit ovat hyviä siitä, että yleensä siitä jää hymy huulille koko päiväksi, kun on ehtinyt halia ja pusia ja kutitella toista.


 Mikolle mennessä, löytyi hiukan katu taidetta, kaunista sellaista!!!!!


Miu ja Mau.. Minä ja Mikon kisu( on se kyllä munki, tai ainaki oon sen mami =P)



Tietty aamukahvit piti juoda, että sai aamun käyntiin.

Löysin itseni haastattelun jälkeen, kyllä kuulitte oikein olin haastattelussa, TYÖHAASTATTELUSSA,jei!!!! Kaupungista pörräämästä, ja suuntasin Forumin Hintahulinoille, vai Hintasirkus...


Pyörin siellä täällä, vikaksi jätin parhaan ja lempparin, tai sen mistä tiesin löytäväni vaikka mitä: H&M.





 MUST HAVE, ehdottomasti. Hiha sivusta kokonaan auki, älyttömän magee, ja hintaa taisi olla 29,95e.


Tykkään, ja voisin käyttääkkin, mutta ei ehkä niin mun juttu. Tuli mieleen kesä ja perhonen, joten oli otettava kuva =D


Tää mekko olis kyl ihan yli siisti, varsinki kun olen tälläinen mekko ihminen, toi kuosi, ja pitsillä päällystetyt timantit houkuttaa =D Parhaan säästin vikaksi.


Tää ei varmana tässä kuvassa näytä niin hienolta kun se oli luonnossa, mutta tämä on ehdoton MUST HAVE-juttu. Neulepaita, takaa pidempi kuin edestä. Väri oli luonnonvalkoisen ja harmaan väliltä, ja mukana oli hopea lankaa, tai sitten muuten vaan hopeaa. Siis aivan upea ilmestys. HALUAN!!!!!


Vähä kahvia lisää, niin kone pysyy vahdissa. Sitten hakemaan Allu Lallu tarhasta... Illalla tulee vielä kauneus juttu... HAAHAHHAHHAHA... Naurattaa jo valmiiksi =D Käykää kattomassa tuolta piirretyn kuvan kohdalta klikkaamalla niitä mun myynti kohteita, nehän nimittäin sulkeutuupi aivan piakkoin. Jeps, hauskaa päivän jatkoa!! 

Ps. Mahtava tuo auringon paiste, aivan ihanaa!!!!! Eikös niin musset!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti