Minä

maanantai 7. maaliskuuta 2011

Uusin Cosmo, Ihanan Mila Kuniksen kuvittamana sekä tietty kesän MUST HAVE jutskat

En ole pitkään aikaan ostanut Cosmopolitania. Tilasiin hetken Elleä, Trendiä ja Oliviaa, mutta nyt lopettanut niidenkin tilauksen. Tänään kuitenkin näin Cosmon lehti hyllyssä, ja pakkohan se oli napata kun kannessa komeili aivan ihastuttava Mila Kunis, joka tähdittää leffaa Black Swan sivuosallaan. Mahtava suoritus neidiltä.

It's all about Mila Kunis



Siinä tosissaan uusin lehti ja ihanainen Mila Kunis, tuttu myös 70s showsta, jossa hän esitti Jackieta, joka oli enemmän tai vähemmän ärsyttävä, mutta huvittava persoona.


Must have things for summer

1.PITSI
Kevään ja kesän mallistoissa näkyy pitsiä, kuten olen aiemmin sanonut. Se sopii minulle, nimittäin olen itse ihastunut pitsiin oikein huolella, tällä hetkellä haluaisinkin luonnon valkoisenkorsetti topin =) Itselläni löytyy pitsiä myös, vaikkakin tummemmissa väreissä.


Omasta vaatekaapista löytyy siis: Seppälästä ostettu ihana pitsipaita, H&M:n punainen korsetti, JC:n musta pitsipaita, H&M:n korsetti ja Vero Modan musta pitsinen bolero
 
 2.SIFFONKI


Aitoa sifonkia ei kaapista löydy, mutta sifonkimaisia vaatteita kyllä: H&M:n tunika, H&M:n mekko, H&M:n pantterinenmekko, JC:n pantteripaita, H&M:n paita ja EDC:n tunikapaita

  3.PUNAINEN
Punainen on tapetilla joka tavalla, asusteissa, vaatteissa, kengissä yms. Kokopunainen ei pakosti hotsita niin lisää punaista koruihin kynsiin ja vaikkapa huuliin. Itse olen suosinut sitä laukussa ja kaulaliinassa lähi aikoina.




Blendin laukki ja huivi(en muista mistä?)


4.KYNÄHAME

  
Kotona 3 kpl, tämän lisäksi siis 2 muuta trikoista. Tämä kyseinen kynähame on Spirit Storesta ja siihen kuuluu myös henkselit.


5.PLATFORMS/Korkeapohjaiset/Kiilakorolliset kengät



Kiilakorollisia kenkiä minulla löytyy eniten saappaista. Eli vasemmalta aloittaen: Beiget ovat Spirit Storesta ostetut vuonna nakki ja vieläkin kunnossa(suosittelen), toiset ruskeat ovat kirppikseltä, sama mustat nyörikengät ovat kirpputorilta, merkki Bronx,sama avokärkiset mustatmokka saappaat Bronxin, ja kiilakorolliset kesäkengät ovat Biancon.

6.LEVEÄTLAHKEET
Eli nyt jos kerran on leveät lahkeet ja kirkkaat värit ovat in, niin sehän on 70-luku. Eli nyt kattelemaan 70s showta, ja ottamaan inspiksiä sieltä =)
 
7.ROHKEAT VÄRIT
Minä itse rakastan värejä, varsinkin neon värejä, koruissa, vaatteissa kengissä. Kengissä minulla onkin pinkkiä yms. Koruissa myös keltaista,pinkkiä.vihreää, turkoosia siis u name it!!!
 
8.RIKKINÄISET FARKUT


Nämä ihanat farkut ovat ehdottomasti kesto suosikkini. Nämä ovat Limited mallistoa Onlysta.Ihanat!! Toiset rikkinäiset farkut löytyy myös, mustat H&M:n.
 
9.VALKOINEN
Valkoista minulta ei kyllä löydy niin paljoa, nykyään olen kyllä uskaltanut hiukan mennä vaaleampiin, mutta valkoinen pelottaa minua. Ajattelen aina että jos minulla on valkoista näytän ihan valkovalaalta, koska pelkään, että se isontaa. Mutta hiukan löytyy, t-paitoja ja toppeja.
 

10.HAPSUT, VÄRIKKÄÄT PRINTIT YMS.


Kengät kirpputori, laukku Friis&Company ja hapsu kengät Spirit.

11.HEIMOKORUT


12.LEOPARDIKUOSI
 

Tässä taas H&M:n röyhelömekko/tunika sekä JC:n ihana pantteri kauluspaita


Kengät löytö kirpputorilta

13.ISOT LAUKUT

Löytyy mm. tämä punainen Blendin

14.KISSAMAISET LASIT

15.LIERIHATTU

Joítain juttuja vielä siis hankkimatta. Mutta esim. Lierihattuna voisin käyttää minun ihanaa hattua, onhan siinäkin lieri vaik ei kunnon lierihattu olekkaan.

Sellaisia asioita siis kesäksi. Pitääkin mennä vaikka kirppikselle kattelee jos sieltä löytyis jotai kivaa, vaikkakin sitten joitain kesäin ykköshittejä =)

Hyvät illan jatkot kaikille nyt, meikä lähtee kattoo lehvaa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti