Minä

perjantai 4. maaliskuuta 2011

Sattuu, sattuu, itseaiheutettu kipu PARAS kipu + kaikkea kivaa kaupoilta

Eilinen treeni on tehonnut. Sen huomaa siitä, että istuminen ja portaiden kävely on aivan tuskaa. Ja eikä sekään tietenkään ole tarpeeksi, vaan myös ylävatsani on aivan hellänä. Se on hyvä että vatsassa tuntuu, mutta tuntuisi edes mielummin siellä missä tarvetta olisi =/ This is just my luck!!!Mutta mikäs sen antoisampaa. Tänään minulla oli vielä uudessa työpaikassani konsultointi, jonka jälkeen päädyin pörräämään kaupunkiin.

Minä päätin että voisin ostaa jonkun kivan piristys jutun itselleni, työpaikan kunniaksi, ja löysinkin täydellisen.


No eikö olekkin pähee??? aivan loistava somus, se on mun uusi paras kaveri, se on ihana ja sen nimeksi tulee Kallo =) Sormus on ostettu Gina Tricotista.

Jatkoin pörrräilyä siinä, kunnes näin Tiin kuten eilen mainitsinkin. Sen jälkeen me jatkoimme yhdessä ikkuna shoppailua, ja shoppailua. Tiia löysi itselleen paidan, minä en mitään, eipä sen puoleen, en olisi varmaan edes ostanut kun ei tuota rahaa oikein ole, mutta oli kuitenkin mukavaa ola katselemassa ja kuvaamassa. Unohdin kertoa, että sain tänään Tiialta 10e lahjakortin Henkka MAukkaan, en malta odottaa, että pääsen ziigailemaan lisää sen antia =D


 Tässä siis lymyilevät kauan himoitsemani korkkarit, käärmeen nahka kuosilla, kengät ovat H&M:stä. Olisiko jollain teistä kokemuksia Henkkiksen kenkien laadusta. Hintaa noille kaunokaisilla on siis vain 39,95e, mutta vaikka ne ovat halvat haluan, että niillä voi kävellä huoletta, ilman pelkoa hajoamisesta. KOKEMUKSIA???? HELP WANTED!!!


 Tämä koru on ollut jo pitkään jo mietintä myssyssä, olen halunnut tätä kauan, viimeksi kun löysin tälläiset korvikset, odotin liian kauan, ja niinpä ne kaikki ehtivät mennä. Niin söpö!!!!


Tämä kuva on siis city-käytävän spiritistä. Kaikkea mahtavia pantteri härpäkkeitä, söpöin jonka löysin tuosta rekistä, oli pantteri mikrot. NE olisivat iha yber ihanat vaikka mustien lgginsien kanssa, tai vaikka kesällä rannalle =) Ainut mitä en löytänyt oli se pantteri turkki takki jota olen metsästänyt. Tai löydettiin Tiian kanssa mutta se M-koko roikkui niin pahasti, että se olisi jäänyt vain kaappiin. ELI JOS NÄETTE SPIRITISSÄ PANTTERI TURKKI TAKKIA KOKOA XS-S, NIIN ILMOITUS MINULLE HETI!!!!!! KIITOS IHANAISET!!!!!


Toivottavasti en järkytä monia, mutta näissä lenkkareissa on jotain, löysin muitakin aivan yli siistejä lenkkareita, kaikilla hulluilla kasari väreillä, mutta nämä olivat jo niin upeat, että oli pakko napsasta kuvakin!!!! MUST HAVE!!!

Olen juuri 5h jälkeen päässyt Mikolle, jalkani ikevät verisiä kyyneleitä kivusta, minä kärsin hiljaa isälläni, koska osa minusta vain iloitsee että selvisin tänne asti, sekä että eilinen treeni on ollut selkeästi tehokas =)

Viikonloppuna olen menossa Valtterin kirppikselle myymään ja tekemään löytöjä. Muistakaa ziigailla aina välillä tuota minun fashion kirppis sivua, Valtterin kirpputorin jälkeen laitan sinne enemmän roipetta/vaatteita myyntii.. Mahtavaa viikonloppua kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti