Minä

maanantai 4. huhtikuuta 2011

Päivän asu ja pahoittelut ku oon ollu ihan kakkiainen.. Sorry babes!!!!!

Siis suuret pahoittelut lukijoilleni, tai niille joita täällä on enään jäljellä =D Siis täs on ollu kaikkea ihan kakkaa niin ei oo tehny mieli tehä yhtää mitää. Niinku oikeasti =( Ensinnäki olin pe työhaastiksessa ja olin iha varma että saan sen, ja enpä saanu. YLLÄTYS. No mä masennuin ihan totaalisesti siitä.. Prkl... Muuten viikonloppu meni kivasti, ja mielikin on jo parempi, sen huomaakin hyvin päivän asusta joka on mun mielestä ihan valloittava väriläiskä =D






Päivittelen huomenna paaaaaljon useasti enemmän viikonlopusta, ja siitä voimapyörästä, jota joku tossa suositteli.

KÄYKÄÄ ZEKKAAA NOI HUUTONETIS OLEVAT TAVARAT, NE SULKEUTUU OLISKO HUOMEN JA YLIHUOMEN, VAATTEITA JA KÄYTTÄMÄTTÖMIÄ TUOKSUJA YMS...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti