Minä

torstai 24. maaliskuuta 2011

AURINKOISTA huomenta, tänään luvassa vesileikkejä, toivottavasti ei hukkumista =D

Huomenta huomenta huomenta. Ihana auringon paiste taas kerrakseen. toivotaan nyt, että loppu päivää ei pilaa typerä lumisade >=/ Arggghhh!!! Nyt olen lähdössä viemään Alexia, ja sitten auttelemaan ystävääni. Kun ystävää on jelpattu, niin meikäläinen lähtee vesijuoksemaan, sekä uimaan =)

Vesijuoksu on aivan yksi parhaimmista keksinnöistä!!!! Ensinnäkin se on erittäin tehokasta, eikä sitä edes huomaa kun sitä tekee. Uiminen taas on jollain tapaa vaikeampaa minulle. Minun pitäisi varmana opetella kestävyyttä tai jotakin. Ne mummelit oikeasti ui putkeen siellä kilometrejä, minä uin päästä päähän 6-8x ja olen kuoleman oma. Toki mummelit uivat hitaasti, mutta jos uisin niin hitaasti niin olen 99% varma että uppoaisin, toisin sanoen hukkuisin. Mikäköhän niiden mummojen salaisuus on??? Pakko selvittää tämä. =D


Uimisen jälkeen olisi tarkoitus ottaa vähän keino aurinkoa =D Eli käydä solkussa =D Hihihi... Mutta en tiiä onko hyvää idea, kun mun iho on melkein irronnut jaloista ku se on niin kuiva =( Noh, mutta eihän niitä jalkoja kukaan näe =P


Aurinkoista päivänjatkoa kaikille, palataan illemmalla =)

PS. Käykää kattoo noita huuto.net kohteitani tuota tytön kuvaa klikkaamalla =) Siellä on uusia nyt, en eilen lisänny muut tänää ois tarkoitus lisätä =)

CIAO xoxo Danielah

2 kommenttia:

  1. Rusketutko hyvin solariumissa? :) Mä oon aina jo yhden kerran jälkeen ihan erivärinen ku normaalisti :--D

    http://journey-towards-dreams.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Moikka.. Tota no kyllä mä aina rajat saan, nyt ajattelin ottaa ainaki ennen ja jälkeen kuvat, mut en oo varma kyl tapahtuko naamassa mitää, jas iellä missä on rajat niin en yleiseen jakoon laita ;P Äsken tuntu kyl et melkein paloin =D Pakko käydä ziigaa vielä =)
    PS. Sul on ihana blogi!!!!

    VastaaPoista