Minä

tiistai 15. maaliskuuta 2011

Back in business & Pölhö Kustaan (MUN) Päivänasu =D

Tänään on asioita taas hoidettu enemmän kuin tarpeeksi. Kun asiat oli hoidettu, tajusin, että olin unohtanut ottaa sali vaatteeni mukaan, eli vaihtoehtonani oli mennä kotiin, tai yllättää Mikko mies käymällä siellä. Noh, arvaatteko kumman valitsin??? Aivan oikein, tietty vaihtoehto 2:n kuulosti PAAAALLJJJOOON paremmalta =D

Emme ehtineet kauan hengailemaan, sillä Migu tuli salilta vasta yhden jälkeen, ja kahdelta hänellä alkoi jo työt, mutta silti, oli kiva edes nähdä =)


Päivän asusta tuli tosi kesäinen =D Koska valo tulee suoraan kuvaan =D Kyllä asusta silti selkoa saa, ainakin mun mielestä!!!!


Paita ei pääse nyt oikeuksiinsa, mutta hihat ovat pussimaiset ylhäältä, sekä rypytetyt, tämä musta paita on ostettu Lindexin lasten osastolta. Alla näkyvä valkoinen paita: Only. Korut: Gina Tricot. Hame:H&M ja legginssit Broadway.

Aamulla hukkasin kamerani kortin, ärsyttävää niin kaunis ilma, sais hienoja kuvia =D

Ja ihanat ihmiset, kommentoikaa tohon tukka juttuun, jos keksittäis jotai uutta =D Ehdotuksia otetaan vastaan =) Rohkeasti ehdottakaa, en mä pure =D

Palataan vielä myöhemmin, nauttikkaa ihanasta ilmasta!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti