Minä

maanantai 28. maaliskuuta 2011

Suomen Oikeusjärjestely = PERSEESTÄ!!!!!! Ei vi**u voi muuta sanoa!!!!!

Moikka vaan kaikille. Siis ihan vi**u oikeasti, ei voi muuta sanoa ku HUHHU!!!! Siis vähä aikaa sit mulle kävi jotai, ja tästä syystä tein sitten rikosilmoituksen. Tänää oli sitten kuulustelut. Sainpas siellä sitten tietää, että mullakin on syyte!!!! HYI HITTO, siis kui voi oikeus olla noin helvetin perseestä, kyllä tässä taas huomataan kuinka hyvin täällä toimitaan. Oikeasti, mä en lähde tätä tilannetta selittämään, mutta voin sanoa, että suojelin kotiani, ja koska puhe ei riittänyt jouduin toimimaan. Enkä edes toiminut mitenkää väkivaltaisesti, joten mä olen niin vihainen,loukkaantunut ja pettynyt, miten näitä asioita hoidetaan, ja että toi vielä menee tolla tavalla läpi. Siis oikeesti... Vi**u ku Vi**uttaa!!!!


Muuten tosi muksa päivä, vois toi aurinko paistaa enemmän, ja toi paska sulaa maasta, niin olis bueno.. Toi tosissaa, loukkas mua tosi tosi paljon, ja oon ollu loppu päivän vähä vaisumpi ja masiksempi =(

Hyvää päivän jatkoa ja paltaan illemmalla toivottavasti paremmissa merkeissä =)

Pps. Tää blogi teksti ei oo nyt ryhmitelty keskelle, koska tää jotain vammaa, eikä anna kaikkia valikkoja... =/ Seki vielä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti