Minä

sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Perinteeksi muodostunut Tico Taco ilta ja vatsan halkeaminen

Eilen tosissaan vietimme perinteeksi muodostunutta Tico Taco iltaa. Taco ainesten ostaminen olisi kyllä aina hyvä ostaa aikaisemmin kun normaalit kaupat ovat auki, ettei siitä tulisi näin kallista keissiä. Tämä lysti maksoi nimittäin 40e. O_O


 Tässä on siis 2pktia eli 800grammaa jauhelihaa ja 2 mausteseos pussia =D


Perinteeksi tullut fetasalaattimme


 Salsat:Mikolle Mildiä ja minulle Hottia, koska oon niin hot =P Muahahhaa... Olipas huono juttu



Tacokuoria 24kpl


Minun annokseni


Ja vielä paremmasta kuvakulmasta kuvattuna =D

No kävimme tosissaan hakemassa tacoja keittiöstä, Mikko piti taukoa 3:n jälkeen, niin tämä neiti veti hujauksessa 6. Ihan oikeasti miten mä jaksoin!!! Noh oikeestaan ihan ymmärrettävää, koska sit olikin vatsa ihan yber täynnä. Olinko fiksu ja lopetin ylensyönnin, en vaan jatkoin syömistä kunnes tuntui että halkean!!!

Pelasimme jotain peliä, mutta illan huippu ehdottomasti oli olla Mikon sylissä, olla ja rentoutua, olla halittavana ja antaa haleja. Se oli mahtavinta. Minä muutenkin olen sellainen hali/pusu ihminen niin eilinen läheisyys oli kyllä ihan illan huippu homma, tacojen lisäksi. =D

Lähden kohta moikkaamaan vaariani, sieltä olisi tarkoitus mennä salille, ja sitten Mikolle takas. Illalla lisää päivityksiä, mitä tänään oikeasti on tapahtunut =D

Nauttikaa säästä muruset, ja postaus ideoita voi laittaa kommentteina milloin vaan. Noh mutta hauskaa päivän jatkoa ja palataan myöh. illalla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti