Minä

lauantai 19. maaliskuuta 2011

Eilisen meiningit ja sekopäiset päivänasu kuvat ..

Eilen tosissaan olin töissä ja illalla Mikolla. Päivästä löytyy kuvia niin ajattelin tosisssaan laittaa ne tänne =)


Töihin menossa...


Yritän laittaa korvista..


Laitetaan korvikset vasta kohta ja otetaan päivänasu kuva


 No nii nyt oon valmis =D



 Huomaatteko oon käyny salilla, lihakset ihan pumpissa =D


Mun lihaksikas joutsen on selkeesti sairas ku sen vatsa jotenki roikkuu =D


Korvikset saatii paikoillee ja sarjatulena kuvia päivänasusta =D


Törkeen hieno maisema oli, niin oli pakko ottaa kuva =D

Ilta oli mahtava chillailua, naurua ja herkuttelua. Kohta postaus tästä päivästä jotta tästä ei tule ylipitkä...

Ostin eilen meille, Mikolle ja minulle jalopeno cheddarjuusto juttuja, ja mozzarella tikkuja, en tietenkään tajunnut ottaa kuvia niistä herkuista =/ Tätä iltaa odotan kovasti, nimittäin vietämme perinteeksi tulleen Tico Taco illan Scrabblen merkeissä =D 

Palataan pian =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti