Minä

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

The Best two hours of my day

Kuten sanoin menin käymään Mikolla. Alku oli näin jälkeenpäin aikas hassu. Mikko on kotona yleensä 20 yli 2 jos hän on aamuvuorossa. Minä menin parvekkeelle kuulostelemaan tilannetta heti kun saavuin, joskus vähä yli, että jos hän tulisikin aikaisemmin, niin tiedän piiloutua, koska halusin yllättää hänet =) 25yli 2 miestä ei näy edelleenkään, lähetin hänelle viestin, että onko hän kohta kotona, että voin lähteä tulemaan kotoolta =P Kiero kun korkkiruuvi, hyvällä tavalla =D Hän laittoi viestiä, että kohta. Siihen minä laitoin takaisin viestiä, että onpas kestänyt. Sitten tuli puhelu Mikolta, jossa hän ihmetteli miksi en ollut aikaisemmin tullut jo kun minulta avainkin löytyi. Sitten tuli vielä viesti, missä hän ihmetteli miksi en ollut tullut, ja mikä minulla oli kestänyt =D Samassa ovi aukesi ja seisoin eteisessä ja sanoin vähän masentuneella äänellä YLLÄTYS, koska aikomukseni ei ollut saada ketään närkästymään. Samassa Mikko juoksi halaamaan minua ja selitti, että koska  ei ollut eilen tullut luokseni ja etten ollut saanut naistenpäivä kukkaa, niinpä oli käynyt kaupassa. Tämä super ihana miekkonen ei ollut ostanut kukkaa, vaan parempaa, RUOKAA minulle kassillisen. Olen erittäin otettu, että hän oli keksinyt tälläisen, koska kukka kuolee, mutta ruokaa tarvitsee aina =) Siksi hänellä oli siis kestänyt. IHANA... 


Sen jälkeen istuimme sohvalla tovin, nauroimme ja pelleilimme, kunnes siirryimme makuuhuoneeseen nukkumaan. Tai se nyt oli suunitelmissa. Loppuen lopuksin kävi niin, että minä en ehtinyt nukkua ollenkaan, koska oli aika jo lähteä hakemaan Allu. Tämä ei ehkä kuullosta niin hehkeältä, mutta jos voisin siirtää fiiliksmme tähän tekstiin, jokainen tämän lukeva ihminen tuntisi lukemisen jälkeen suurta euforiaa =D 

Olemme kehittyneet monessa asiassa tällä hetkellä, olen huomannut, että useasti kun puhumme puhelimessa saattaa helposti syntyä väärinymmärryksiä, koska minä jos joku puhun hiukan erikoisella tavalla ja harva minua ymmärtää hyvin, mutta nykyään asiat selviävät myös erittäin nopeasti. Nykyään tekstaamme heti perään ja yritämme selventää mitä tarkoitimme, ja silloin yleensä tulee huomattua, että HUPS hermostuin vähän liian nopeasti vähän liian paljon. Ja sit asia onkin selvä. En kyllä edelleenkään tiiä miksi tämä toimeen tulo on tarvinnut näin paljon paskaa,riitoja ja haavoja. Ehkä jotta osaa arvostaa toista??? En tiiä. Pointtina vaan, että olen eri tyytyväinen kun asiat ovat parantuneet välillämme.

Minusta olisi tosi mukava muuten saada teiltä lukijoilta postaus ideoita, koska minä tosissaan voin kirjoittaa kaikkea maan ja taivaan väliltä, tiedän tietenkin, että ensisijaisesti tämän tulisi olla muoti blogi, mutta kuiteski EHDOTUKSIA KEHIIN!!!!


  Peace and Love babes, that's how u rule the world!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti