Minä

torstai 10. maaliskuuta 2011

Siivousta ja hikeä, ja nyt salille ja enemmän hikeä

Aamusta olen siivonnut nyt 4h. Siis yllättävän rankkaa tuo siivous, oikeilla välineillä. Hiki lensi ja melkein hengastyin =D Vai johtuisiko se enemmänkin huonosta kunnosta =D Joka tapauksessa tein kaiken, ikkunan pesua, peilien pesua, imurointia, tasojen pyyhinnät sekä lattioiden pesua. Ai niin ja silitystä =D Hahaahaah... Se oli eri jännittävää, koska näin kauhu kuvia siitä kuinka jätän silitys raudan vaatteen päälle, haistan palaneen käryn, ja paidassa on reikä ja silityslauta tulessa =D Hahahahah... Yes, I know, mulla on aika vilkas mielikuvitus =)



Tähän välii pakko sanoa, et huomaa taas et mä olen ihan häpi häpi joi joi, hymiöitä tekstissä enemmän kuin laki sallii =D Ja Mikkokin tulee ehkä illalla käymään, eli se tarkoittaa että tämä päivä on ekstra HÄPI HÄPI JOI JOI!!!!! =D Unohtamatta hymiötä ;P

Olen käynyt nyt Satsissa, mutta vain tunneilla. Nyt olenkin into ja tarmoa täynnä kun pääsen pitkästä aikaa pumppaamaan salille oikein kunnolla =) Tai se nähdään koska, minun pitää olla tarhalla viimeistään klo 17 hakemassa Allu Lallua, mutta kyllä nyt jonku tunnin treenit ehtii varppina vetää. Noh niin tää typy lähti nyt!!!!! Kasvattaa habaa =P Ei kait vähä kiinteytymää tai jotai muuta sellasta, vois sitä lihasta tietty vähä ottaa =D Mut palataan illemmalla HALI;PUSU;BOING BOING!!!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti