Minä

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Mitä kuuluu sairaspäivään, muuta kuin tukehtuminen???

Listailen tässä asioita mitä tapahtuu kun olen sairas. Ruokahalu katoaa, jotta keho saisi voimia taistella tautia vastaan tarvitsee se ravintoa, joten pakotan itseni syömään. Ruoka ei maistu miltäkään, tunnen, että se on kuumaa, mutta maku on tipotiessään.. Masennus..  

Teetä kuluu rutkasti. Siinäkin maku on semi kadoksissa, ainut mitä on jäljellä on kuumuus joka polttaa nieluni, ja omalla masokistisella tavalla se myös rauhoittaa sitä samalla.
Varaa on valita teestä, ja vaihtelenkin makuja tavanomaiseen mukaan, vaikka en eri makuja maistakkaan =D


Sairaana voi tehdä vaikka mitä. Fiksuinta on levätä ja vaikka lukea tai jotain rauhallista, eikä idioottina siivota itseään henkihieveriin, niin kuin eräät. On joitain kirjoja joita minä itse diggailen selata uudestaan ja uudestaan. 


Näitä mm. tykkään sellailla aina välillä muuten vain, on hauska huomata kuinka se muoti kiertää ja kiertää ja kiertää, ympäri mennään ja yhteen tullaan, vaikka vuodet vaihtuvat =D


Nämä ovat elämän kerrat Marilyn Monroesta sekä Jenna Jamesonista, kummallakin on aikas hurjat tarinat. Noh taiteilija sieluna tykkään selailla näitäkin muuten vain, koska nämä kirjat ovat täynnä kuvia, ja minä tykkään piirrellä ja maalailla erittäin paljon, joten näistä otan aina aika ajoin esim malli kuvan ja piirrän ja harjoitan taitojani, jotta ne eivät kokonaan kuole. =P


Noh siitä puheen ollen, tuossa nyt kuva yhdestä maalaus/piirrustuksesta jonka olen väsännyt. Kuva on huono sillä kun koitin asetella sitä nii ne tippui seinältä koko aika, eli on vähän vinksinvonksin tossa seinällä. Toi on kyllä nyt vapaalla kädellä tehty, eikä otettu mallia, mutta kuitenki.


Tässä se mekko josta olen nyt vauhkonnut. Siis aivan mahtava =D Eli tämä muistuttaa aika paljon balettihametta. Yläosa on trikoota (mustaa) ja alaosa on pelkkää tylliä, se on paljon ns. pulleampi päällä. Siis aivan ihana!!! Olen käyttänyt tätä vain  kerran, mutta tästä en luovu, tämä on niin ihana <3 Koko mekko on siis musta, muokkailin vain vähän kuvaa.

Sairaspäivät siis voi oikeasti käyttää kehittävästikkin, piirtäen, maalaten, lukien ja tietty syöden ja juoden. Ja jotkut innokkaimmat voivat vaikka askarrella, minulla itselläni ei riitä energiaa  tälläiseen.

Vaivoja joita tästä paska taudista tulee, mikään ei maistu miltään,  kun nenää niistää sieltä tulee räkää enemmän kuin laki sallii, tai ei mitään vaikka tunnen että se on aivan tukossa. Kylmyys ja itkuisuus ovat ehdottomat 1 inhokkini taudissa, ja tämä iän ikuinen yskä, koska minä siis kirjaimellisesti yskin koko aika, ihan koko aika. Ainoat hetket jolloin en yski ovat suihku ja tupakkalla olo.

Illalla lisää jotai kivaa =D Koitan kekata!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti