Minä

tiistai 19. huhtikuuta 2011

Onko elämämme onni kiinni IFK:sta ja VAALEISTA???? VI**U

Ehkä hiukka riskaabeli aihe kirjoittaa, mutta kirjoitan silti ja toivon, että en hirveän monen vihoja niskaani saa. Toivotaan parasta pelätään pahinta.
 
No voi Jee Jee IFK on voittanut Suomen mestaruuden???? Onko se saavutus??? Itse olen pikemminkin jo aivan kypsä ja ärsyyntynyt tähän hurraamiseen ja buuamiseen. Mitä jos IFK ei olisi voittanut, mitä olisi tapahtunut?? Ei mitään. Mitä IFK voitti todellisuudessa??? Ja mitä helvettiä joku ostaa IFK:n lippu ja kiinnittää se autoonsa, siis oikeasti, se on jääkiekkoa, SUOMESSA!!!!! Haahahhahhahahah..  Ja mä näin jonku joka oli siis oikeasti tehnyt niin!!! Niinku Dude WTF!!!!! Ensinnäkin minulle on aivan sama kuka voittaa, mutta mielummin sitten juhlin vaikka kun Suomi voittaa maailmanmestaruuden, tuo Suomen mestaruus on yhtä hieno laji kun Suomen Idolsit, oikeasti. Ja sitten tätä hiton Ifk itkua tai tuuletusta saa kuulla Fb:ssä joka statuksessa, ja meidän elämä on kiinni mistä??? Kyllä ne siellä Idolseissa osaa laulaa, mutta otettaisiin kuka vain Jenkkejen Idolsista, niin ne voittaisivat heti nämä meidän laulajat.


Vaalit??? Siis ihan oikeasti, onko sillä edes mitään väliä mitä siellä tapahtuu. Ihmiset äänestävät idiootteja jotka valehtelevat, eivätkä edes saavu paikalleen kun jostain jotai ääntä pitäisi antaa. Minua ei edes pelota, ku ihmiset jotai itkee että persut jotai, ja muutetaan pois, ja niinku mitä??? Siis paskaahan ne on jauhanu aina, niin miksi niiden juttuihin pitäisi juuri nyt uskoa!!???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti