Minä

sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

H&M:n NETTIKUOLAILU!!! Mä haluan, mä haluan, mä haluan ja mä haluan edelleen

Jotkut harrastavat ikkuna shoppailua, minä harrastan netti kuolailua =D Tässä joitain juttuja H&M:ltä joita minä haluan.


Ja tietty kesällä pitää olla ranta-asu. Niitä en löytänyt kuin kahdet kivat H&M:ltä, mutta kaapista niitä löytyy ainakin 20kpl.

Näin tässä siis katsaus, minun kuolauksiini, ja minun haluamiini juttuihin. Bikineistä sen verran, että omasta mielestäni minulle ei Bandeu-bikinit sovi, mutta tuo luu koriste houkuttaa, niin paljon. Rakastan luita ja höyheniä... Se varmaan selvisikin. 

Nyt mä oikeasti sitten tarvitsisin, jelppiä. Eli mä ajattelin tehdä aika radikaalin muutoksen tukkaan, ja vetästä sellaisen keesin tyylisen aivan lyhkäsen tukan ja jättää takaa pidemmäks. Laitan kuvia yms, niin kertokaapa mielipidettä onko se kannattava ajatus =D

Mitäs mieltä H&M:n vaatteista ja biksuista mitä himoitsen???? Käykää muutkin ihmeessä zekkaamassa, aivan mahtavia juttuja tullut taas =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti