Minä

tiistai 5. huhtikuuta 2011

LAUANTAI LÄRVIT =D Ja illan kuvat(julkaisukelpoiset =D)

Lauantai tosissaan oli aikas villi.. Tuli otettua kuppia taas aikas kiitettävästi, ja lähdettyä baariin, tanssittua, juotua vielä lisää, liikaa. Mentyä Mikolle, odottelua, yksinään sekoilemista, ja lopulta sammumista =D Sellasta meillä päin..

Eli päädyimme etkoilemaan ystäväni Sannan serkun luokse. Siellä oli myös Sannan serkun lisäksi vielä eräs toinenkin tuttuni, Tanja. Siellä puhuimme tyttöjen juttuja, joimme ja kuuntelimme hyvää musiikkia.




Siitä sitten taksi ja menoks... Päädyimme Onnellaan, johon maksoi helvetisti sisään, eikä se edes mikään erikoinen paikka ole. Ainut miksi olen jaksanut käydä siellä on ne eripuolet, koska en jaksa hirveen kauan kuunnella samaa musiikkia... Tai jos bailaa lähden.. Eli jos tulee jotai hyviä mestoja Helsingistä, Vantaalta tai Espoosta mieleen niin kertokaa ihmeessä =)

Baarissa oli ihan perus meininki tanssia tanssia ja tanssia =)Unohtamatta tärkeintä KAVEREITA JA JUOMISTA =D Hehhehehhe...




Suunnistin sieltä Mikolle, en nyt oikeen edes tiedä miksi, sillä tiesin, että Mikko menee jatkoille. No siellä Mikolla minä yksinäni sitten jotain oon sekoillu yms, ja loppuen lopuksi sammunut sohvalle.

Sain Mikkoon yhteyden olisiko ollut klo 14 sunnuntaina tai vähä aiemmin.. Hän oli myös sammunut jatkoille. Ei mennyt kauhean kauan siitä kun hän saapui kotiinsa, minä olin ollut reipas tyttö ja tilannut pizzat meille sillä aikaa, ja sitten alkoikin darran poteminen yhdessä. Se oli mukavaa =D EXTRA MUKAVAAA!!!!! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti