Minä

keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Vappu vappu vappu tulee... Päiväni tylsä, mutta silti sitä asiaa riittää =D

Tänään vein Allun vähän myöhemmin tarhaan, koska olin iltavuorossa, joten en olisi muuten ehtinyt olla hänen kanssaan yhtään =(  Huomenna Allu lähtee isällensä ja minä olen välivuorossa, joten minä todella halusin tämän ajan Alexin kanssa, koska Alex on ollu aika tuittu, että meidän vika yhteinen hetkemme muutamaan päivään olisi hyvä.



Mikko asuu Alexin tarhan lähellä, ja tosissaan kun olin päässyt lähemmäs hänen kotiaan niin sanotusti, vaikka en ollut sinne menossa. Kaikki riitamme jotka meillä on ollut ja joista olemme vääntäneet häipyivät, tunsin vain ikävää. Lähetinkin hänelle viestiä siinä jossain vaiheessa, että alkuperäinen suunitelmani oli ollut, että tulen käymään sinne tänään, mutta koska meillä on ollu riitaa, en viitsi. Olen siinä mielessä outo, tai en tiedä onko useilla näin, että vaikka olisi millainen mylly, niin silti ikävöi.



Työpäivä meni vähän nihkeästi. Ihan ok, mutta oli kaikkia mahdollisia mutkia matkassa, mutta sille ei voinut mitään. Kun pääsin, unohdin töihini farkku minihameeni =( Olisin halunnut laittaa sen huomennakin päälle. Tajusin vasta nytten, että toi kuulostaa siltä että mulla ei ollu lähtiessä mitään päällä =D Hhahahhahahahahhahahah... Siis olin ottanut töihin housut mukaan, ja lähdin niillä. =D

Justiinsa pääsin kotii, ja vielä pari kolme päivää ku jaksais töitä nii sit vois viettää vappua jotenki kivasti. Vielä ei mitää suunitelmia tosissaan ole. Mikon kanssa oli alustavasti puhetta et vietettäis vappu yhes, mut saa nähdä nyt. Toivon ainakin niin =D


Kun pääsin kotiin söin ruoan. 5 tomaattia joiden päälle laitoin mustapippuri jauhetta ja suolaa. Nam nam. Aivan törkeen hyvää. Kohta pitäis tolla voima pyörällä taas treenata.


Mitä porukka tekee vappuna??? Jos olis pukubileet nii haluaisin olla merirosvo tai punahilkka. Mut jos ei pukubileitä löydy toivon, että vietän vapun hyvässä seurassa, rakkaiden ihmisten parissa. Toivon vapulta paljon naurua ja hyvää tunnelmaa ja fiilistä =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti