Minä

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

PASHAA, duunia ja AURINKOA... Jes jes jes

Eilinen yö meni sitten vähän päin pebaa. Minä olin ollut koko aika siinä luulossa, että Mikko on tulossa luokseni. Kun eilen sitten sain vastaukseksi, en ole varma, ylireagoin aikas pahasti. Minulle on ihan sama, vaikka hän olisi mennyt jatkoille, tai jotain, mutta tosissaan kun luulin, ja oletin, että hän tulee, niin pettymys oli suuri, vaikka hän ei sanonut että ei tulisi. Tämän johdosta iskin luurin kiinni kuin lapsi, olen aikas tempperamenttinen, mutta niin on Mikkokin. Itse ymmrärsin väärin, ja hän luuli juttuani vitsiksi, eli tämä oli taas niitä prkleen kommunikaatio vamma ongelmia =D No tästä seurasi tietty siis järkyttävä tekstiviesti sota, mikä oli erittäin tyhmä veto minulta, koska tämä tekstiviesteily kesti varmaan aamu 6 asti, ja niinpä minä ehdin taas nukkua vaivaiset 3-4h. Prkl...


Tämä päivä onkin mennyt töitä tehdessä. Ja auringosta nauttien. Joka tauko juoksin nopeasti ulos, missä aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta. Aaahhhh ihanaa. Ja työpäivä, aivan mahtava, se meni kuin siivillä. Tein työni täysillä, niin hyvin kuin pystyin, ja parasta tässä oli se, että työtäni arvostettiin. Sain kehuja sekä arvostusta. Se on ihana tunne kun on tosissaan vääntänyt täysiä töitä, ja se vielä huomataan. Töiden jälkeen minun piti ostaa vielä "Pupun" tuomia yllätyksiä Alexille =D Siinä samassa hupsista heijaa tuli ostettua itsellensä myös 3 pussia karkkia =D Näin pääsiäisen kunniaksi =D Noh, harmitti kuitenkin kuin kaupassa ei ollut enään oikein munia jäljellä, mutta haittasiko se oikeasti edes???


No tällä kertaa ei totisesti haitannu että kaupasta ei munia saatu mielin määrin. Kun tulin kotiin äiskä ja Laukkis olivat tietty vielä täällä, koska he vahtivat Alexia. He lähtivät heti. Minä ajattelin mennä heti hakemaan jääkaapista dipit ja kukkakaalit kun huomasin ne: tiskit oli tiskattu, pöytä täynnä suklaamunia, pääsiäis ylläreitä ja muita suklaa herkkuja, olin innoissani. Noh avasin jääkaapin ja olin ottamassa kukkakaaleja kun huomasin SEN, purkki täynnä maailman parasta PASHAA!!!! I love my mum <3 Äitini ja mammani(mummoni) tekevät oikeasti maailman parasta PASHAA. Ei mitään kaupan ylimakeaa ällötystä, vaan aitoa itsetehtyuä ihanaa PASHAA. No arvatkaapa mitä tein sitten???  Kukkakaalien sijaan otin PASHAA!!! Nam nam nam, se oli niin herkkua, oli pakko lopettaa kesken, koska haluan säästää tuota taivaallista herkkua huomiseksi.


Vielä muutama hehkutus päivästä. Aaahhhhhh oli ihan parasta duunissa!!!!!! Ihunaa!!!! Ihunaa!!!! Se oli mullle ku hunajaa =P Runo!!! Oli ihunaa ku kädenjälkeä arvostetaan =D
Minä jatkan täällä herkuttelujani, niin pitäkää pupuset oikein hyvä ja herkullinen pääsiäinen!!!!!


Ps. Eilinen nahistelu on sovittu, ja mikä aivan törkeän noloa, PASHA on syöty!!! Hahahhahha... Kunnon possu!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti