Minä

perjantai 22. huhtikuuta 2011

Day and The days Photos

Aamulla olin taas jelppimässä tuttuani, siitä juoksin sitten viemään verokorttiani, ja sieltä Mikolle.

Meillä on ollut Mikon kanssa nyt todella paljon ongelmia. Luulen, että suurin osa kränästä aiheutuu väärin ymmärrysten,epävarmuuden ja luottamus pulan vuoksi. En syytä ketään, koska tähän tilanteeseen tarvitsee kaksi. Olemme kuitenkin aikas vahvoja loppuen lopuksi. Olemme 2-vuotta säätäneet edes takaisin, ja vaikka kummatkin ovat ehkä väsyneitä tappelemaan, emme me halua tapella, ja me haluamme olla yhdessä. Jotenki pelottavaa silti että me haluamme näin paljon olla yhdessä, että kestämme näin paljon paskaa. Mutta hyvätt ajat ovatkin sitten oikeasti hyviä, täydellisiä ja satumaisia. Ja koska olen ikuinen optimisti, niin siis oon ihan varma siis, että tää kaikki on tän arvoista. LOPUSSA KIITOS SEISOO, seisoo.. Hahahhahah... Taas tuli mieleen ihan jotkut muut jutut =D

Sieltä lähdin hakemaan Alexia, ihana auringonpaiste, alkoi muuttua pilviseksi sääksi, pelkäsin jopa ukkosta



Alexin tarhaan menee oikopolku, pieni metsätie jota aina kuljen




Kun Allu oli haettu, niin tietty piti kuvata vähän ihmisiä. 




Viimeisenä Alex halusi välttämättä, että otan kuvan Avaruusmadoista??!!!


Siitä sitten matka jatkui kauppaan, ja voi pyhä sylvi ku ihmiset taas olivat kun maailmanloppu olisi tulossa. Kauheet kasat ostoksia, ja ne jonot. DAMN, siis ne jonot olivat oikeasti yli 20m pitkiä. No ei sen nii väliä. Loppu ilta ollukki chillailua, ja syömistä!!! Siis yöks vatsaa sattuu niin paljon ku oon syönyt niin paljon. Vierelläni on juuri kukkakaalia, ja dippejä, nam nam nam, mutta arvatkaa ku tossa ne on houkuttavina, mutta ei saa yhtää alas laitettua..  =(

Meen tarkastaa laittoko se kaveri ne kuvat jo mun mailii ja jos laittoi nii voisin vaiks yhen postauksen vääntää niin näette kaiken näin it-hetkeltä =)

 JA huomenna katsotaan mun vaatekaappiin kuulkaas, ja mitä kesä shortseja ja tuunauskohteita sieltä löytyykään =D Jes jes jes.. 

Munarikasta pääsiäistä kaikille sitä haluaville...

LOPPUKEVENNYS

Millainen on tosimiehen pääsiäinen?
-Hän jahtaa tipuja täydessä mämmissä, herää aamulla noita-akan vierestä ja miettii minkälainen yllätys munassa tällä kertaa mahtaa olla. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti