Minä

sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Laiva resissu meni PERSEELLEEN niinpä vedin PERSEET =D

Minä olin menossa todellakin laivalle. Ystävälläni ei ollut kuitenkaa sitten viboja lähteä niinpä me jäimme tänne koti Suomen rannoille =D No koska olin todellakin henkisesti valmistautunut laivailemaan, niin minä päätin sitten aiheuttaa tämän keikkumisen Suomessa kossu pullolla ja muutamalla sidukalla =D Ja hyi helkutti ei tosissaa olis kannattanu.

Aluksi menin etkoilemaan ystävilleni jossa oli myös toinen pariskunta. Maailma on pieni, olimmekin tämän toisen pariskunnan tytön kanssa olleet samalla ylä-asteella =) No siellä sitten joimme, joimme ja joimme. Siirryin pikku hiljaa siideristä kossujaffaan, ja siitähän se sit lähtikin =D Pelailimme vielä tovin wiitä keilausta, jossa olin hienosti aina 4:s voittaja(viimeinen), mutta se ei menoa haitannut. Siitä lähdimme sitten Kallioon zekkailemaan paikallisia nähtävyyksiä =D

Menimme Kustaa Vaasaan, koska ystäväni oli siellä. Sieltä hyvässä humalassa siirryin sitten Bakersiin, kysyin ystävältäni, että Rillo vaiko Bakers, joten päädyin sinne. Mitä tästä opimme, yksin ei lähdetä bilettäämään vaikka kuinka olisi levottomat jalat ja ne haluaisivat tanssimaan. Ensinnäkin baari oli täynnä taas niitä kuuluisia pillu haukkoja, mutta niistä selvittiin jollain ihmeen kaupalla. Kyllä yritystä miehillä oli, mutta viina tekee minut tuollaisissa tilanteissa välillä vähä aggressiivisemmaksi, joten ei kyllä kellekkää yrittäjälle jäänyt epäselväksi että ei kiinnostanut. =D

Noh koska kunnon uuvatti olen en tajunnut ottaa illan asusta kuvaa joten kyhäsin sen äsken tonne lattialle.  Oli paljon mageempi päällä =D Omasta mielestäni. Tässä se nyt kuitenkin on =)


Toppi/Mekko: Madonna, Liivi: Edc, Nahkalegginssit: Lindex lasten osasto, Vyö: Friis&Company, Laukku: Blend ja Korkkarit/piikkarit: Bronx

Meikki oli yhtä tumma kuin asukin, eli mustat silmämeikit, kontrastia sille toi pinkki huulipuna ja kiilto.

Eilisestä vielä sen verran, että Alex oli eilen serkkunsa syntymäpäivillä. Hän halusi laittautua oikein komeaksi, sekä laittaa tukansa dinosaurusmaiseksi, tässä loppu tulos =)





 Tuossa siis oikeastaan eilinen, mutta hyi hitto mikä olo tänään. Siis YÖK. Oon koomaillu koko päivän ja vasta nyt alkanut heräilee, ja tässä heräillessäni huomasin, että olen siis tehnyt jotai tosi noloa. Eli lähetin todella tuhman viestin yhdelle hyvälle ystävälleni, vaikka sen piti mennä ihan muulle. No onneksi sieltä tuli viesti ja hän oli ihan mukana, mutta hei hyi hitto että nolottaa =D Naurattaa, ja nolottaa =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti