Minä

lauantai 30. huhtikuuta 2011

Brasilialainen vapuksi SOKEROINNILLA =D HYVÄÄ VAPPUA

To tosissaan menin ystäväni luokse. Kello 23 aloimme sokeroimaan minulle brasilialaista. Ystäväni Salla on käynyt sokerointi kurssin ja halusi itsellensä koe kaniinin ja minä olin kuulemma siihen hyvä. No miksipä ei, kyllä nyt ilmainen brasilialainen minulle käy =D


Odotin tosissaan tältä kokemukselta paljon paljon kivuliaampaa. Välillä nippas vähän enemmän, välillä vähemmän ja välillä ei edes tuntunut. Tämä tapahtui Sallan kotona joten mihinkään ei ollut kiire, kävimme välillä tupakalla ja lipitimme mojhitoa.


Sanoin Sallalle tosiaan siinä kun makasin haarat levällään, et ei hitto unohdin kameran, olisin voinu ottaa kuvia. =D Sit tajusin, että en siis TODELLAKAA OIS OTTANUT KUVIA. Sitten naurettii tovi sille kuinka tyhmä mä oon.

Tosissaan jäin sinne yöksi, seuraavana päivänä menin suoraan töihin eli en mitenkää pystynyt blogia tekee. Sit eilen pääsin vasta 23, joten sit olin aika väsy mut ajattelin et teen silti, mut sit kävi käsky et piti mennä Mikolle =D No sinne sitten taksilla hurautin =P

Mut nyt vapun viettoon, oikein mukavaa vappua teille kaikille. Ootte ihania!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti