Minä

torstai 7. huhtikuuta 2011

WAUTSIKA WAU WAU!!!!! UUSI PESU KONE PUHTAAT VAATTEET JA HYVÄMIELI =D

Jotain positiivista sentään tähänkin risukasaan. Minun ihana uusi pesukoneeni on saapunut kotiin. Mut ei helvetti mikä juttu tääki taas oli. 

No minä päätin tilata pesukoneen joka minulla on aiemminki ollut, se on täydellinen!!!! LG <3 Joka tapauksessa, innoissani tilasin sen, tänään kun se saapui, katsoin järkyttyneenä laatikon kokoa, ja toivoin, että se pahvin purun jälkeen olisi ainakin puolet pienempi =D Vaan eipä ollut, toki se siitä pieneni, mutta hyvin vähän. Noh hirveenä voima naiosena tietty yritin saada purkamisen jälkeen itse sitä liikahtamaan, mutta tämä rakkine ei kyllä liikkunut mihinkää =D Oli itsepäinen kuten omistajansakin =P

Lopputulos oli, että jouduin pyytämään naapurista kaksi vanhaa ukkoa, jonka puheesta en ymmärtänyt mitään. He koittivat tunkea ja änkeä konetta joka tavalla mitä keksivät, ilman että se onnistui. Noh, mutta he eivät luovuttaneet helpolla, he lampsivat takaisin kotiinsa ja tulivat pian takaisin läjä työkaluja mukanansa. HE alkoivat purkamaan pesukonettani osiin, minä katson kauhulla ku uusi hieno koneeni on kaikkea muuta kuin hieno!!!!! Kansi irti piuhoja vedelty sinne tänne, etupaneeli irti, voi rakas kone raukkani, mutta tämä teki sen, että rakas pieni(ISO) koneeni mahtui ovesta, ja miekkoset alkoivat kasaamaan sitä hienoksi taas =) Sen jälkeen kun se oli hieno huomasimme, että lika vesi putki oli liian iso siihen liitin putkeen. Noh, sitten herrat lampsivat taas ulos asunnosta ja tulivat sitten takaisin, mukanaan joku ihme juttu, jonka sitten laittoivat liitin putkeen, ja nyt onki pesty pyykkkiä jo 2 koneellista =D Ja pyykin pesu jatkuu koska toi kone on niin hiljainen =D

Eli kohta on kuule joka päivälle niin ienot päivän kuva asut et huh heijaa vaan sanon minä =D Huomenna lisää löpinöitä =D Enemmän vaate juttua yms. Sori ku eilen jäi päivitys, olin tosissaan töissä ja kaikkea, hektistä, niin jäi kokonaan .Mut lupaan taas zempaa, paitsi että lauantaina olisi tarkoitus lähteä laivalle rällästää =D Tässä koneesta vielä kuva =D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti