Minä

maanantai 11. huhtikuuta 2011

Nuhanenä, kipeä nenä, kuume ja oksetus... Kipeän päivän asu..

Kuten taisinki jo mainita tulin sitten kiitettävästi kipeäksi tässä. Kuumetta ja nuhailua oikein huolella. Nuha on ärsyttävä, koska silloin, vaikka niistäisi kuinka pehmeällä paperilla tuntuu se raastinraudalta nenässä =/ Voitte siis kuvitella nenäni näön =) Näytän lähinnä sprugulta jonka nenä helottaa punaisena.


Ajattelin kun eilen vietin liskojen yötä, että parasta on, että vien Alexin tarhaan, jotta itse saan levätä päivän. Kun Allu aamulla oli viety tarhaan, niin ajattelin, että, vaikka kuinka kipeä olisin, niin mikä auttaa oloon kuin oloon. Hali ja läheisyys =) Niinpä suuntasin nenäni kohti Mikkoa. Ja menin hänen viekkuun nukkumaan. Nukuin melko huonosti, ja levottomasti, en saanut hyvää asentoa, en saanut henkeä ja välillä en vaan saanut unta, ja välillä näin painajaisia. Silti siinä oli niin hyvä olla, olin jäässä, niin Mikko rutisti minua niin lähelleensä itseään kuin sai, ja minä häntä, kylmyys katosi samassa kun menetin tajuntani hänen sylissään.


College housut: Soc T-paita: Only ja Huppari: Estic

Heräsin aika myöhään, koska halusin vain nukkua, koska oloni on erittäin huono. Mikko lähti töihin, minä chillasin vielä hetken kunnes raahauduin hakee Alexia, sitten tultiin kodin kautta ja lähdettiin apoteekkiin hakemaan troppeja ja kauppaan hakemaan ruokaa. Liikkuminen oli siis niin vaivalloista. Tuntui että joka lihakseni painoi kuin synti...

Päivääni piristi muutama asia...



Kummatkin kuvista todistavat sen, että kevät on tulossa =D Ja aamupäivä oli myös voimia antava... Kyllä mä uskon, että ne halit ja läheisyys on aina niitä keskeisiä osia parantumisessa =D

Nyt teetä nassuun ja lepoa. Pakko ihan vähän siivota.. Ihan vähän.. Koko kämppä =/  Palataan illemmalla lisää =)

Ja toivottavasti muut ovat pysyneet terveinä ettei tätä kevät lentsua saa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti