Minä

maanantai 18. huhtikuuta 2011

Julkkis tyyli hiuksissa MINULLEKKO???

Kuten aiemmin kerroinkin ajattelin tehdä aika radikaalin muutoksen hiuksiin. Olen halunnut jo pidemmän aikaa tälläistä tukkaa, mutta en ole uskaltanut leikkaa sellaista, koska en ole ollut varma sopiiko se kasvoilleni. Eli jännitys tiivistyy ja tiivistyy ja tiivistyy =D Ja minä haluan siis mohikaanin =D Eli sivuilta siili, siihen koristekuviota, ja päällä mohikaani, ja takaa vähä pidemmät. Väritykseltä kesä blondini, blondeja tai punaisia raitoja.Tälläistä mohikaania näkyy myös julkkiksilla aika paljon, itselläni on tietty visio, mutta annan teille osviittaa näillä kuvilla joita tuolta netistä löytyi.


Tossa nyt siis joitain malleja. Väritykseltäni kesä blondi ideani on aika sama kun Rihannalla tuossa valkoisessa puvussa. Itse odotan tätä todella innolla, koska olen niin pitkään halunnut tätä. Saa nähdä tuleeko itku, nauru  vai tyytyväisyys. Voiku tämä nyt onnistuisi, kun tätä olen niin kauan halunnut.

Ja nyt sitten tarvitsen lukijoitani, sekä muita, nimittäin haluaisin todella paljon mielipiteitä tästä muutoksesta, mitä mieltä ihmiset ovat yms. Joten kiitos jo etukäteen, ja nyt vaan rohkeasti sitten kertomaan ja jakamaan viisauksianne =)

Kirjoitan vielä illalla lisää päivästäni, ja laitan vähä päivänkuvia. Siihen asti see u later alligator =P

1 kommentti:

  1. Mukava blogi! :)
    piti lukijaksikin tulla.

    ((tervetuloa vierailemaan minun blogissa:
    http://moonshinebutterfly.blogspot.com ))

    VastaaPoista