Minä

torstai 28. huhtikuuta 2011

Oksennusta aamusta

Raskaana??? Hahahahhaha... Ei sentään, täällä meillä oksentaa Alex nytten. Aamulla herra oli hiukka hiljaisempi kuin yleensä, leipä ei maistunut. Ja minun pukiessani vaatteita, yhtä äkkiä Alex alkoi nykimään, ja sitten lensi kaaressa laatta. Oksennus ei loppunut, vaan hän sai aikaan 4 lätäkköä oksennusta lattialle. Onneksi olen jostain syystä jättänyt maton parvekkeelle tuulettumaan, joten laatta osui puhtaalle lattialle.

Yleensä jos näen, että joku oksentaa minullakin meinaa lentää laatta. Mutta vieläkin helpommin mikä saa minut laattaamaan, on pahat hajut, ja oksennus kuuluu niihin, ja vieläkin pahempi on oksennuksen siivous, en kestä yhtään ajatusta että joudun laittamaan käteni oksennukseen ja liikuttamaan sitä. YÖK. En ainakaan pärjäisi missään pelkokertoimessa. =D

Joka tapauksessa mä sitten siivoilin niitä kun sormeni osui itse laattaan, no mä en kestänyt sitä, et sit lensi oksennus tältäki neidiltä. Tänää jää siis työt tekemättä, ja Alex jää kotii. Illemmalla Alex siirtyy isällensä, kohta lähetää hakemaan saikkulappua, ja minä alan sen jälkeen pesee lattioita. Lattiat on nyt jo siivottu, tietenki, mutta mun mielestä täällä leijailee oksennuksen haju. Pakko saada hinkattua se pois.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti