Minä

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Sisustus unelmia ja toteutuksia =D Söpöä ja vieläkin ällö söpömpää =P

Tosissaan mul on tää ihme pinkki kausi menossa. Ensinnäkin kamera on pinkki, Ipod on pinkki, lenkkarit, huivit, pannulaput yms... Noh tosissaan oon aina katellu innoissani sisustus kamoja kynttilöitä, tabletteja, istuintyynyjä yms. kaikkialta. Ajattelin kun kerran tämä väri on villinnyt minut täysin, sisustaisin sitten kerta heitolla yhden "huoneen" tällä värillä, tai käyttäisin sitä sisustusvärinä jonkun muun kanssa. Noh ensimmäiseksi H&M:n sivuja selaillessani tuli mieleen, vessa:


Eli tollaista ajattelin ensiksi.. Ajattelin että laitan kynttilöitä yms. Olis niin söpö ollu <3 Toteutus meni aivan eritavalla, siis aivan eri tavalla. En tiedä miksi en ottanut tuota, omalla tavalla koitin ottaa vähän neutraalimman Alexin takia, koska en tiennyt mitä hän diggailisi jos äiskä vähä sisustais pinkillä ja röyhelöllä =D Mutta taas toisaalta, haittaisiko se 4-vuotiasta poikaa, tajuaako hän ees sisustuksesta mitää??? No meni jo. Eli tällänen siitä tuli =D


Noi ruusut nyt sopii aika hyvin mulle. Rakastan ruusuja, onhan mulla se tatskaki, ja oonhan mä sellanen yltiö romanttinen, uskon, että rakkaus voittaa kaiken, mut menikö nyt vähän yli, ostaa matto jossa lukee Love?? Hahhahhahha.. En tiiä..

Mitäs mieltä teikäläiset on kumpi on kivempi, kannattaisko varuiks ostaa vielä pinkit, voi sitte vaihdella =P
 Seuraava sisustus projekti on olohuone. OStan tänne uudet hyllyt ja ajattelin itse päällystää sohvan. Kun tämä sohvan päällystys projekti alkaa niin voisin vaikka laitella siitä kuvia yms. Sen verran olohuone prokkiksessa olen edistynyt että ostin tänne uuden olkkarin pöydän. Voisinpa seuraavassa sisustus jutskassani ottaa vaikka siitä kuvan =D

Tuollainen tuli kanssa hommattua!!!! Ja kuten tekstikin sanoo, niin hyviä öitä ja illan jatkoja. Mä jatkan täällä sairastelua ja niiskuttelua. Hei ja kertokaa ihmeessä että kiinnostaako teitä sisustus, koska voisin ottaa enemmän kämpästä kuvia jos vaan teitä kiinnostaa???Lempi esineistäni yms huoneistani yms. Kertokaa!!!! Nyt suut auki mä en pure, ja muutenki postaus ideoita kehiin =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti