Minä

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

KEESI/ MOHAWK hius tyyli iltaan menneesää, ai jännittääkö ei ollenkaan, vaan oksettaa, JÄNNITYKSESTÄ =D

Moikka kaikki ihanat ihmiset. Alkuun voisin heti pyytää anteeksi, mun eilisestä avautumisesta!!!! Tässä on ollu siis kauheasti kaikkea shaibaa, niin on pinna vähän kireällä, vaikkakin tarkoitin mitä sanoin, mutta olisin voinut tietty asiani kauniimmin esittää. Näitä asioita jotka syö minua tällä hetkellä:  rakkaus rypyt, mun JOPO pöllittii, haluaisin töitä enemmän, ja rahaa....

No mutta tämän päivän asiaan. Olen hehkuttanut tuosta ns. julkkis tyylisestä tukasta jonka haluan, eli MOHAWK, no arvatkaapas kenellä se tulee olemaan tänään illalla. Jes, indiid!!! MULLA!!!! Oon siis aivan jännityksestä soikea!!!! Mietin että sopiiko se ja entä jos ei. Mä en nyt vielä värjää sitä ainakaa et annan kuitenkin mun luottokampaajan tehdä sen taikoja ja sen päättää aika paljon, se on aina tehnyt hyvää jälkeä!!!!


Ajattelin, että viimeistää huomenna tai sit jo tänää illal/yöl päivitän uuden lookkini tänne, tavalla ENNEN/JÄLKEEN, tavalla ja voisitte kommentoida siihen sit =D Iiiikkk, ei voi mitää muuta sanoa.


Mitään ihmeempää ei tänään ole tapahtunut. Olin työhaastattelussa, ja kävin Migulin luona kun hän oli töissä. Eli ei oikeastaan muuta jauhettavaa ole ennen iltaa. Eli palataan illalla!!!!!! Viimeisstään =)

Iiiikkk, hauskaa iltaa ja halikaa toisianne paljon, se piristää harmaintakin arkea!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti