Minä

perjantai 15. huhtikuuta 2011

Nam nam nam, herkkuja napaan ja kohta ei mahuta vaatteisiinkaan =D

Eilinen ilta ei olisi voinut olla ihanampi. Harjoitimme Mikon kanssa kunnon löysäilyä ja herkuttelua. =)


Eli tuossa näkyy Mozzarella pizzaa, pepperoni pizzaa lisä juustolla =D Olen aikamoinen herkku peba ja rakastan kaikkia eri juustoja yli kaiken =) Viimeisenä muttei vähäisimpänä mozzarella tikut... Kipeänä saa herkutella, ja siitä koko eilinen pvä olikin tehty.. Herkuista, hyvästä seurasta ja hyvästä sarjasta.

Minulla on tiettyjä sarjoja joita katson. Täykkärit, sinkkuelämää, Sons of Anarchy ja Supernatural, tuossa nyt ensiksi mieleen tulevat. No eilen sitten tuijottelimme useita jaksoja Supernaturalia. Olen niin ylpeä, että uskallan katsoa tätä koska todellakin minä pelkään niin paljon kaikkia kauhu juttuja, enkä todellakaan pysty niitä katsomaan, mutta tähän olen jo jollain tavalla tottunut.


Eilen ennen herkustelua piti herkut käydä tietty ostamassa kaupassa. Olen kipeänä, joten en jaksa panostaa pukeutumiseen oikein, mutta tässä vähän osviittaa mitä minulla oli päälläni. Mikko innostui räpsimään kuvia minusta =)


Päälläni oli mustat legginssit, pitkä keltainen Gina Trikotin toppi, ja sen päällä musta pitkähihainen H&M:n paita, Onlyn nahkatakki, Fashion kirppikseltä löytyneet nahkasaappaat, ja keltainen kaulahuivi...

Aina välillä tuo hyvä olo yllättää minut, sitten riekun ja leikin ja pelleilen ja tunnin päästä onkin ihan perse olo!!!!!

Nyt minä menen takaisin löysäilemään, ja palaan teidän kanssa sitten hiukan myöhemmin.. Nyt teetä ja leffailua Bye Babes

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti