Minä

tiistai 26. huhtikuuta 2011

Päivänasu ja omituiset ihmiset, omituisine juttuineen & AURINKO ihana

Aamulla tosissaan oli aika katsoa töitä. Siellä oli ainoastaa yksi vuoro, joka olisi alkanut klo 8. En millään olisi kerennyt siihen, niinpä soitin töihin varatakseni muita vuoroja, ja samalla sanoin, että ottaisin mielelläni tuonkin, mutta klo 8 on mahdottomuus, kun klo on 15 yli 7 ja poika on vielä viemättä, noh kyseessä olikin joustava aika, ja sovimme, että menen klo 9:ään, ja pääsen klo 15. Duuni päivä siis oli vain 6h, mutta se ei haitannut, koska ainakin sain tehtyä vähäsen, ja se oli ainut vuoro mitä aamulla oli. Halusin muitakin vuoroja todella paljon, ja katsoinkin sieltä ti-pe vuorot, mutta jonottaessa puhelimessa vuoroja vain  meni ja meni ja meni. Loppuen lopuksi olin niin hätääntynyt, että unohdin täysin, että minun piti pe ottaa aamuvuro, otin iltavuoron. Keskiviikolle sain, mutta to vuoro meni suoraan nenäni edestä =( Mälsää. No siihen varmana tulee vielä joku.. Saattaa myös olla, että jos la tulisi joku hyvä vuoro, aamuvuoro niin ottaisin sillekkin päivälle töitä. Koska jos pääsen klo 15, ehdin vaikka ottamaan päikkärit, käymään kaupoilla ja hyvin valmistautumaan. Pe onkin pitkä päivä tiedossa. Pääsen 15 yli 23, ja tosissaan päivä on yli 8h pitkä... Ihan innoissani.

Töissä sain kuulla kuinka kaunis olen ja kuinka miehet haluavat numeroani, ja blaah blaah blaah. Ja siinä kun ei voi mitää tehdä olla hiljaa ja niellä se. Työpäivä loppui olin menossa bussiin kun näin yläaste kaverini ja hänen tyttöystävänsä. En tiiä mikä sen tyypin ongelma oli, ehkä hän oli vain lipittäny liikaa biniä, ja pudottanut aivonsa joskus nuorempana, mutta ette kyllä usko mitä hän heitti muijansa edessä. Entinen koulukaverini oli pyytänyt minulta aiemmin tulta, joka ei ottanut syttyäkseen. Lopulta hänen muijansa sanoi:"Haluatko tulta?" ja kaivoi oman stendarin taskusta, entinen koulukaverini sanoi:"En, vaan haluan,hänet." Mulla siis loksahti suu auki, ja olin siinä sillee että WTF!!! Hänen tyttöystävänsä katsoi minuun vittuuntuneena, häneen vittuuntuneena ja kysyi: "Yritätkö sä jotai vittuilla" Ja entinen koulukaverini oli ihan siis vakavana ja vastasi:" Ei ku siis mä vaan ajattelin kertoa, totta se on. Mä halun hänet. " 

He lähtivät siitä menemään sitten kuitenkin. Thank God!!!! Kun huomasin yhtä äkkiä kuinka sivullani seisoi jotai 2 turisti poikaa osoittaen kameraa minun suuntaani. Joka kerta kun käännyin sinne, he osoittivat kameralla maahan tai jotai, ja sillee, että minä siis näin ku he käänsivät kameran pois. No jonkun aikaa kuvattuaan minua, luulin, että pääsin heistä jo eroon, kun huomaan, että he olivat menneet toiselle puolelle tietä kuvaamaan minua??? Siis dude WTF really!!!! Mikä vitun ihme seko päivä tää nyt on et kaikki on iha sekasi??? No katsoin sitte aika pitkää niihin päin, ja näytin varmaa vähä närkästyneeltä, kun vielä yksi kuva, ja he alkoivat selaamaan niitä "mun kuvia" siellä hykerrellen ja vilkuillen muhun päin. Mä todellaki toivon, et ne otti vaikka kuvan johonki friikki galleriaa, ku en halua tietää tai edes miettiä miks muuten ne olis ottanu musta joku miljoona kuvaa.


  No siitä sitten matkani jatkui hakemaan Alexia. Olin intoa täynnä hyvä sää aurinko ihanaa!!!! Olin onneni kukkuloilla vaikkakin, eilen meillä oli Mikon kanssa tullut outo riita, tai ei oikeastaan riita, vaan siis joku. Siis on itse edelleen ihan luukku auki siitä =D Mut olin päättänyt antaa hänelle rauhaa koska sitä hän aina haluaa. Joka tapauksessa pääsin tarhalle, olimme sitä ennen soitelleet Sannan kanssa, että voisimme mennä ulos syömään. Tarhalla Alex oli innoissaan, minä olin innoissani, että saan pikkumiehen kotia. Kerroin hänelle innoissani, että menemme syömään myyrmäkeen ulos. Hän kysyi, että saisiko hän Mäkistä, sanoin, että joo, otetaan ne sitten mukaan, hän hyppi innoissaan ja juoksi koko matkan pysäkille. Jäimme bussista aikaisemmin, koska loppu matkan menimme autolla. Menimme Mäkkiin, ja kun meidän piti lähteä Chickosin terassille, Allu veti ihan törkeet pultit, siis aivan järkyttävät!!! Siis ihan oikeasti. Ja kun vihdoin pääsimme Chickosin eteen ei sitä terassia oltu ees avattu!!! PRKL!!!! Menimme sisälle, kunnes pian sen jälkeen päätimme lähteä cruisimaan muualle jossa voisi olla ulkona. Pääsimme määrän päähämme, kun yhtä äkkiä hogasin, että Visa electronini oli TAAS kadonnut. soitin Mäkkii niin sinnehän se oli jäänyt. Jumalauta mikä saapas mä oon.




Ruokailun jälkeen palasimme siis Myrtsiin, ja haimme korttini, otimme jätskiä, ja menimme ulos istumaan ja riehumaan. Oli siis ihanaa aurinko paistoi linnut lauloi, ja niin kauan ku linnut pysyivät kaukana meistä kaikki oli hyvin. AHHAHAHAHHAH.... Sanna inhoaa lintuja, tai oikeastaan pelkää ja ulkona ruokailu oli jo huvittavan näköistä kun Sanna dyykkaili maihin aina aika ajoin =D



Pelleilin oikee huolel, mut kamerasta loppu akku, joten toivottavasti päivänasusta saa jotai selvää. 

Farkkuhame: Kirppis Halterneck Toppi: H&M Bikertakki: Blend Korkkarit: Spirit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti