Minä

maanantai 18. huhtikuuta 2011

My Day, My photos ja pienen pieni meetvursti varas =D

Päivä alkoi ihan hyvin. Heräsin aamulla ennen klo 6. Jep oli erittäin outoa, mutta mukavaa, ja seuraavat 6h vietin koneella buukaten vuoroja, ja selvittäen duuni ongelmia, kun tämä oli tehty klo olikin jo 12. Tässä välissä oli ehtinyt jo tulla pientä sanaharkkaa Migulin kanssa, mutta koska minä en vaan tällä hetkellä jaksa tapella turhaan, mistäkään mitättömistä asioista, en sitten tapellutkaan. Sitten siitä lähdin hoitamaan omia asioitani. Matkaltani sain kuvia jotkut kivoja, jotkut turhia ja jotkut täyttä shaibaa, mutta olin innoissani kuaamisesta, koska sää oli mitä kaunein.


 Kukkuu..




Näin asiat oli hoidettu, oili aika hakea ihan pikku mies tarhasta kotiin. Alex oli viettänyt viikonlopun muualla joten olin ihan innoissani kun sain hänet vihdoin kotiin. Tässä vaiheessa tilanne Migulin kanssa oli jo alkanut rauhoittua.



Kotiin tultuamme tein meille ruokaa. Minä innoissani siitä että tilanne on rauhoittunut soitin Mikolle. Huomasin kuitenkin, että kireyttä oli ilmassa, ja niinpä tyhmänä mainitsin tästä, noh nyt taas jotai sanaharkkaa tässä. Itse en jaksa oikeastaan edes ajatella, koska ne asiat joista nyt on riitaa on niin pieniä ja mitättömiä, jos olisin vihainen sellaisista asioista aina, niin en muuta olisikaan kuin vihainen. En mä vaa jaksa.

LAPSENI:

Huomenna olen 5 eli klo 17 asti töissä. Siskoni hakee Alexin sen vuoksi tarhasta. Ja koska torstaina lähtiessäni Mikolle jätin tämän paikan kaameaan kuntoon päätin siivota, jotta huomenna kun siskoni tulee ei hänen tartte hyppiä yli lelu ja postivuorten. Kävin tosissaan, makuuhuoneessa, menin vessaan laittamaan ihanan pesukoneenipäälle, pesin kädet vähän lattiaa yms. Noh koitti iltapala aika. Ja Alex pyysi leipää iltapalaksi, no sehän kävi paremmin kuin mainiosti.  Olin ostanu juuri kaupasta meetvursti paketin. Katsoin kaappiin, sillä aikaa kun minä olin touhunnu, oli tämä ihana pieni nappi silmä käynyt haukkaamassa palaset eri kohdista meetvursti pötkylää. Siis kui on edes mahollista edes että ehti??? Lapset nuo nopeat otukset =D Kyllä oli naurussa pitelemistä, siis se on aivan järkyttävän näköinen =D Pienet hampaan jäljet joka kulmassa =P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti