Minä

maanantai 2. toukokuuta 2011

Vappuna LAATTAtaudissa, mutta se EI menoa estänyt!!!! Bileissä ja menossa mukana =D

Vappu aattona heräsin todella myöhään Mikon kanssa. Minulla ei ollut mitään fiilistä, ja jotenkin oli kipeä olokin. Pelotti hiukan, että nyt se laatta tauti iski, mutta olen niin useasti välttynyt siltä, että en todellakaan pelännyt sitä, voisi melkein sanoa, että olen immuuni sille =) Joka tapauksessa Mikon luona heräillessä, jossakin vaiheessa vihdoin Mikko ja minä lähdimme. Hän vei minut kotiini, jossa minun piti alkaa mm. valmistautumaan ja käydä kaupassa ostamassa juomaa yms. Jaksoinko, EN TODELLAKAAN!!! Minä muurauduin peiton alle, ja torkuin puoli kuuteen, jonka jälkeen jouduin juoksemaan kauppaan. Kaupasta ostin perus sidukat, ja jotai serpentiiniä ja glitterhius spraytä. Sitten kotiin, ja valmistautumaan(ko).... Ja takas peiton alle =D Siellä minä löhöilin puoli seitsemään tai seitsemään, kunnes ystäväni soitti. Ei muuta kun kamat päälle ja kunnon vanhanaikaisiin kotibileisiin..



Vaikka näytän siltä, että minulla on hauskaa, totuus oli toinen. Minä olin aivan jäässä, istuin toppatakki päällä sisällä, join yhtä siideriäni 2h.. Söin vähän kuitenkin patonkia, muutta oloni oli todella todella kehno ja kylmä. Noh yhtä äkkiä sitten iltaa, minulle tuli aivan törkeän huono olo, ja jouduin juosta alakertaan vessaan laattaamaan. Laattasinkin ihan huolella, en edes oikein tiedä mitä laattasin sillä en tosissaan ollut syönyt tai juonut erikoisemmin.  Mutta sitä tuli aivan maan perkeleesti, suusta ja nenästä =D


 Pirates of the Caribbian oli yksi monista serpenttiini lajikkeista =)


Sannan pikkusiskon, Annikan itseleivotut vappu munkit =)

Laattailun jälkeen, oloni oli aivan superhyvä. Ei siinä sitten mitää, join loppu illan spritea bileissä, ja söin hiukka. Kaikki pysyi sisällä ja olo oli hyvä. Vähä hatara mutta hyvä.

Pian olikin aika lähteä. Se lähteminen tuntee olevan vähän vaikeaa aina. Nytkin varmaan teimme lähtöä 45min, ja puolet ihmisistä odottivat ulkona jo, minä en sinne kylmään suostunut menemään ennen kuin olimme oikeasti lähdössä!!!!


 Sanna ja Annika, kun olemme lähdössä staadeniin riehumaan =D


Annika ja sairaannäköinen minä myssykkä päässä =D 

Päästyämme stadiin ihmiset olivat aivan pihalla, roskaa ja paskaa joka paikassa, mutta sitähän se vappu taitaa olla.. Joka tapauksessa Annika ja kumppanit eivät tulleet baariin heti, minä Sanna, Tiina ja Tanja taas suuntasimme siis tiemme Onnelaa kohti. Siellä sitten uskaltauduin  juomaan jopa yhden siiderin =D Ja ihan ihan vähä skumppaakin maistoin =)




Mä olin koko illan vähä huonos hapes, mut kuitenki oli ok. Vähä draamaaki joillaki tytöistä tuli, mut onneks mä en joutunu ees näkee/kuulee siitä, ku mä en oikee jaksa sellasta. Kuiteski Mikko lähetti viestiä puol kolmen aikaa ja sanoi, että 3.45 saatais kyyti, jos haluan tulla. Noh totta toki se minulle kävi. Onnelasta lähdinkin sitten chippailemaan, kohti sovittua tapaamispaikkaamme, ja ei aikaakaan kun herra saapui sinne. Mikko oli vähän nolon akun hän oli humpussa, ja minä selvänä, mutta minua ei nyt yleensäkkää kiinosta että miten ihminen on. Jos lähtee juomaa, nii mitä sitä oletetaa, että tissutellaa ku tissi poski koko illan?? Eli eiköhän se känni ole ihan ymmärrettävää =D

Siitä sitten kyydillä Mikolle, ja kyllä oli hauska loppu yö =D

Toivottavasti muillakin oli aivan mahtava vappu sekä vappupäivä, itse en lähtenyt kaivariin, vaan pidin piknikin olkkarissa pizzaan kera =P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti