Minä

torstai 30. syyskuuta 2010

Minä haluan yrittäjäksi, minustahan siis tulee YRITTÄJÄ!!!

   Kuten aiemmin kerroin olen ollut yrittäjä kartoituksessa, tänään minulla oli haastattelu. Liikeideasuunnitelma, sekä haastattelu yhteensä määrää sen kuka pääsee koulutukseen ja kuka ei. Kouluttaja sanoi laittaneensa minusta positiivisen merkin papereihin. Toivon todella paljon, että pääsisin siis koulutukseen. Merkki jota olin katsonut vaateliikkeeseeni vaihtui. Huomenna tai perjantaina, otan projektiksi soittaa Jenkkilään ja kysyä voinko ostaa tuotteita.  Minun on tehtävä tarkat laskelmat vielä, ja sitten vien ne yritys Helsinkiin, jossa he laskevat paljon minulla pitäisi olla alku pääomaa. Olen niin innoissani. Uskon todella liikkeeseeni. En haluaisi odottaa hetkeäkään, mutta haluan tietää kaiken minkä voin  vaan saada tietooni yrittäjyydestä, jotta en varmana ryssisi. Se siitä.
    Minulla ei ollut oikein mitään järkevää asiaa, mutta ajattelin päivittää tietoonne, kuinka unelmani voi. Eli hyvin =)
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti