Minä

sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Sataa, sataa ropisee, pili, pili, pom, D se nyt kastuilee, pili, pili , pom, pom, pom

   Päiväni kirppiksellä oli ohi, syntymäpäivät oli koluttu läpi, oli aika lähteä kullan luokse. Minä autoton ihminen, jouduin taas menemään yleisillä, eikä siinä mitään, mutta junasta ulos astuessani huomasin ulkona olevan kaatosade. En omista sateen varjoa, mutta eipä minua ole tehty sokerista, joten ei sen niin väliä, mutta on se silti välillä vähän inhoittavaa.
   Kadut ovat täyttyneet havun neulasista, mutta syys sade pesee ne pois. Kohta on kadun lakaisijat työttöminä, jos sateet jatkuvat. Minä sain myös osani sateesta. Rillit huurussa toivoin laseihin pyyhkijöitä.
   Ja näin päivän suihku tuli otettua!!! Toivottavasti te selvisitte kuivemmin kotiin kuin minä!!!
                                                               
                                                                  Halauksin Danielah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti