Minä

sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Muotipläjäys, leopardinpojan sairastelu & mies jota ei voi kun rakastaa

   Olen ehkä lievästi  koukuttunut pantteri/leopardi kuosiin =) Tämä ei taida olla nimittäin ensimmäinen kuvani missä olisi pantteri kuosia. Mutta mitäpä sillä on väliä jos toinen tykkää!!! Kuvassa siis aina yhtä ihana H&M:n pantterimekko, puuvillasukkikset, sekä Friis&Companyn Vyö.



Cosmopolitanin mukaan tämän syksyn 6 suurinta trendiä on 1.A-linjaiset alaosat, 2.tekoturkikset, 3.leopardikuosi, 4.kelsiturkit, 5.shaalit ja ponchot sekä 6. punainen väri

1. A-linjainen korkeavyötäröinen hame löytyy kaapista, jostain joten kuva siitä jää laittamatta. 

2. Tekoturkista olen himoinnut viime vuodesta asti, tässä tulee taas hyvin esille minun outo muoti vaistoni, mutten ole ostanut, koska ajattelen liikaa mitä muuta sanovat, ja jotkut ovat sanoneet jopa, että vaikuttaisin halvalta huor**lta. Mutta oikeasti olen halunnut sitä jo pitkään, mutta jääköön se salaisuudeksi. 

3. Leopardi kuosia, minulla tosissaan on: mekko, korkokengät, huivi, neuletakki, yöpaita, alusasut.


4. Annoin viime vuonna ystävälleni.

5. Minulta löytyy aivan järjettömän hieno Modströmin poncho, olen käyttänyt sitä mustan paella vyön kanssa, mikä näyttää todella siistiltä, omasta mielestäni =)


Tämä modströmin poncho on paljon siistimpi päällä kun kuvissa =)
6. Punaista minulla on yös vaikka missä: koruissa, alusvaatteissa, tunikoissa, laukuissa u name it!!!



Cosmon mukaan myös mokka ja hapsut ovat erittäin IN, sopii minulle, hapsut ja  mokka ovat ihania. Niitä minulta löytyy lompsa, laukku ja kengät.



Eli toisin sanoen, Cosmon vinkkien mukaan jos haluaisin olla tosi muodikas kävisin hankkimassa 2:sen ja 4:sen.

Näin päivän muotipläjäys on sitten siinä, ja samalla tuli selville, että olen melkein syksyn trendeissä ja muodissa mukana. Jos aivan rehellisiä ollaan, minä kyllä enemmän pukeudun miten itse haluan. En miten muoti menee. Yleensä, kuten olen aiemminkin todennut, omistan muodikkaat vaatteet jo ennen kuin ne tulevat muotiin. Sitten kun ne ovat täysin pinnalla, en halua käyttää niitä, koska en halua kulkea täysin massan mukana.

Päivästäni sen verran, että pieni leopardin poikaseni, Alex on saanut luultavimmin korvatulehduksen ja on kipeä =( Hän on ollut varsin reipas poika silti. Huomenna pitäisi mennä lastenklinikalle, jotta saadaan antibiootit nopeasti Allun inuksiin, ettei hänen tarvitse enempää kärsiä. Nyt hänellä oli jo 38 astetta kuumetta. On ikävä katsoa kun pieni kärsii, on se oma tai ei. Kiitos maailman ihanimmalle poikaystävälleni, joka jaksoi tulla tuomaan minulle kuumemittarin, mitä en enään omista, hävinnyt muutossa.



                                                                  Thinking of you

                                                       On parempi ikävöidä jotakin,
                                                 kun olla ilman ihmistä jota ikävöidä.
                                                         Siltikin inhoan tätä tunnetta.

                                                                        ******


                                                         Kuka vain voi sinua rakastaa,
                                                      mutta kukaan ei voi sinua omistaa.
                                                              Rakkaus on antamista,
                                                                      ei ottamista.
                                                              Rakkaus on irti päästämistä,
                                                                      ei takertumista.
                                                              Rakkaus on uhrautumista.
                                                                   Kyllä, rakastan sinua.
                                                           En, en ole koskaan lähtemässä.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti