Minä

sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Vaatteiden täyteinen sunnuntai kirpputorilla!!!!

Facebook melko turha, mutta toisaalta niin kätevä. Sain jokin aika sitten tapahtuma kutsun entiseltä koulukaveriltani, Innalta,(KIITOKSET INNALLE TÄSTÄ) Fashion kirppis 2 "from spender to spender:iin."
Ajattelin että menen jos jaksan, ja minun onnekseni minähän jaksoin =) Tänään olin jollain tavalla söpöllä päällä, se näkyi myös ulkonäössäni ja vaatetuksessani. Kuten aiemmin jo tekstissäni mainitsin, vaatetukseni riippuu paljon mielialastani. Ja näin kävi :

Päivän asu
Neuletakki: H&M , Valkoinen T-paita: Only, Mustat koriste legginssit: Pieces, Mustat niitti ballerinat: Pieces
Tällä asulla lähdin metsästämään kirpputorin sijaintia, sekä uusia aarteita itselleni. Ja kuten epäillä saattaa löysinkin muutaman, ja olisin löytänyt enemmän, mutta valitettavasti mm. eräistä kengistä puuttui hinta, joten en voinut ostaa niitä. Muutamat aivan upeat korkokengät olivat 2 kokoa liian isot, ja maailman upein pusakka jäi henkariin, vain koska en ollut varma osaisinko kantaa sitä oikein, mutta voin sanoa, että se oli todella upea!!!!!
Löysin sieltä mm. harmaan Dieselin puuvillaisen, liituraidallisen minihameen. Ja tämä maksoi vain 5e

     Ihastuin tähän Dieselin hameeseen. Näin päässäni kirpputorilla ihanan vision asukokonaisuudesta, missä tätä käyttäisin, mutta en löytänyt kyseisiä vaatteita vaatekaapistani, mutta tässä nyt jonkun näköinen asukokonaisuus:
 Toppi: Mango, Hame: Fashion kirpputori(Diesel), Mustat legginssit: H&M, Aurinkolasit: Fashion kirppis
    Nuo aurinkolasit oli vaan pakko ostaa!!!! Ne on niin törkeet, että ne vaihtuvat jo aivan älyttömän siisteiksi.
Muita löytöjä oli: H&M:n musta jakku, joka maksoi vain 6e, 2 aurinkolasit, jotka olivat 1e kpl, hupullinen Gemma Deggaran mekko, joka oli 15e

 Kuvassa on myös omat bronxin kengät, sekä koristekukkani. Muut vaatteet Fashion kirppikseltä.
Mekosta olen erittäin tyytyväinen. yhdestä syystä: se on vihreä, ja olen erittäin huono käyttämään värejä. Tänä vuonna olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja ostanut vanhan roosan värisen paidan, lohen värisen mekon, sekä kirppiksellä olleen vaaleanpunaisen neuletakin, olen erittäin ylpeä näistä, ja vielä ylpeämpi tästä hurjasta vihreästä mekostani. Tässä se nyt on:

Oli antoisa päivä, ja olen erittäin tyytyväinen löytöihini. Varsinkin mekkoon i <3 it!!!! Ja rahaa meni vaivaiset 28e, ERITTÄIN TYYTYVÄINEN!!!!
                                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti