Minä

sunnuntai 19. syyskuuta 2010

♪♫Hei me mennään kirppikselle tänään sunnuntaina!!!♫♪

   Joudun hyppimään liikenne välineestä toiseen, jotta pääsen haluamalleni kirpputorille, Valtterille. Sää on pilvinen, alkaa varmana satamaan, luulen, että ukkostakin on ilmassa, mutta pakko mennä, lähden metsästämään kummitytölleni sekä kummipojalleni syntymäpäivälahjoja. No ehkä siinä saattaa vahingossa minullekkin löytyä jotain mukavaa.

   Olen juuri herännyt, en vaivaudu edes meikkaamaan. Ripsien pidennykset olen juuri eilen repinyt pois, eli pitäisi jotain tehdä tälle naamalle. Pelastuksekseni otan ego lasini.
   Vihdoin perillä. Aikaa ei ollut paljon tuhlattavaksi, niinpä olin jo mielessäni päättänyt, että kierrän kaikki kojut nopeasti läpi, ja ostan heti jos näen jotain sopivaa. Tietenkin jos hinta-laatu suhde vain on oikea. Minulla on hyvä silmä, näen heti pöydästä haluanko jotain. Astun sisään ja heti ensimmäisestä kojusta löysinkin kummitytölle muutamat helmet.
    Samassa pöydässä oli myös ihana, tumman ruskea vakosamettihame, mutta olin päättänyt, että ennen kuin olen löytänyt kummalllekkin jotkut lahjat, en edes katso mitään itselleni. Mikolle koitin katsoa samalla, mutta ei minulle, muuten voi käydä hassusti. Lähdin jatkamaan jo matkaa, mutta matkani tyssäsi heti kolmanteen pöytään. Sieltä löysin kummitytölleni bratz-nuken. Hänen äitinsä oli minulle kertonut, että tytöllä ei tälläistä ole, niinpä minä fiksuna tyttönä otin sen. Se oli siistissä kunnossa, sekä suht edullinen ajatellen, että se on bratz.
   Näin ensimmäinen paketti oli valmis. Nukke ja kahdet helmet. Nyt alkoi pojan lahjan metsästys. Onneksi sain ystävältäni vihjeen, että toivomuslistalta löytyi lippis, jossa ei ole takana kiristintä. Se on kuulemma nyt erittäin kova sana. Löysinkin 2, erittäin siistiä.
   Ja näin lahjat olikin hankittu. Jäin kiertelemään jos vielä löytäisin murulle tai itselleni jotain mukavaa. Ja niin viimeisenä, eikä todellakaan vähäisimpänä, upeat löytöni itselleni!!!!!
 Kaikkiin näihin meni vain yhteensä 15,50e. Minun löytöihini, eli ihaniin pantteri korkokenkiin, sekä tonttusaappaisiin meni yhteensä 5,50e. Halpaa oli, lapset sai hienot lahjat, ja minä 2 paria uusia kenkiä, hienoja, ja hyvä kuntoisia. Erittäin onnistunut ostos päivä Valtterilla siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti