Minä

torstai 23. syyskuuta 2010

Hömppä Pömppä

 

 Sää on tänään harmaa, niin kuin Suomessa tähän aikaa yleensä on. Niinpä ajattelin pukea päälle sään mukaan. Harmaasti.

                           Kuvissa ei nyt näy, mutta löysin aivan upeat Bronxin saappaat kirpputorilta.


   Olin  innoissani ja onneissani aamupäivällä, kun odotin ihanaa miestäni kotiin. Vai voisiko tämä tuuleni johtua siitä, että olen ratkennut polttamaan, HYI D!!!! Ja hermoni on levännyt, kun olen saanut taas maistaa savuista unelmaa. Ehkäpä se on näiden kahden summa???


                    Mikolta lähdin harmaissa vaatteissani kohti tarhaan hakemaan pikku miestä, Alexia. 




Allu oli eri iloinen kun menin hakemaan, ja iloisempi kaikista niistä sienistä mitä löysimme. Oli pakko toisin sanoen kuvata taas kaikki. Tässä teille myös kivoja syyskuvia metsästä.

  
   Sienistä puheen ollen, minähän olen ollut lapsena useamman kuin kerran sairaalassa sen takia, että jo nuorella iällä sienet olivat suurta herkkua. Silloin herkkunani olivat valitettavasti myrkkysienet. HEH!!!

   En varmaan ole maininnut, mutta minä en ole mikään järin viisas ihminen. Olen hömppä, ja ehkä hiukka ylpeä siitä. Välillä tämä ominaisuus ei silti ole hyvä. Tässä hyvä esimerkki millaista hömppää tarkoitan. Olin silloisten työkaverieni kanssa S-marketissa käymässä, ennen kuin siirryimme pubiin. Taisimme mennä ostamaan tupakkaa??? Kuitenkin, me kävelemme siellä kaikessa rauhassa, minulla oli jo valmiina visaelectronini kädessä, kun huomasin leipä osastolla pipari purkin, jossa luki saa ottaa. Minä:" PIPAREITA!!!!!!!!!!!IHANAA!!!!!" Kävin nappaamassa muutaman ja jatkoimme kassalle, missä yritin ostaa tupakkaa, mutta en löytänyt enään korttiani. Ystäväni osti tupakka-askin minulle. Menemme pubiin, ja alamme ihmettelemään missä korttini on. Lopulta joudun soittamaan S-markettiin ja selittämään nolona, että olin asioinut siellä ja innostunut pipareista, että olisiko korttini siellä pipari purkissa. Myyjä kertoi,että korttini oli löytynyt pari metriä ennen pipari purkkia. Eli olin innostunut pipareista huutaessani, nostanut kädet ilmaan, ja päästänyt kortistani irti. Näin tässä näkee miten positiivinen piirteeni voi välillä olla haitaksi. Tänään huomasin sen taas uudestaan. Ollessani facebookissa, huomasin mainoksen, missä mitataan kauneus matemaattisilla pisteillä tai jotai sellaista. Innostuin tästä, en lukenut ohjeita ollenkaan. Testin ollessa valmis, minulle tuli varmaan 5 tekstiviestiä missä kiitettiin jostain ja että paketti maksoi 15e??? ANTEEKSI MITÄ!!!!! Juu tyhmästä päästä kärsii Danielahn lompakko =P
   Ui, ja kun kerroin, että olen lähempänä unelmaani, että pääsin sinne yrittäjä koulutukseen. En minä mihinkään ole päässyt. Olen päässyt vasta haastatteluihin. Eli he valitsevat haastatteluun pääsijät kaikista hakijoista, ja  haastatteluun pääsijöistä valitaan sitten ne, jotka pääsevät itse koulutukseen. Huh!!!!

  
HUOM!!!!!! Kaikki kenkä ihmiset, käykää katsomassa huuto.netissä myytävät kenkäni!!!! Yhdet korkkarit/piikkarit sekä yhdet saappaat, ihan kuin uudet, kumpaakin kerran vaan käytetty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti